Aija Silvia Pennasen Välitön Kotiuttaminen

Olen tehnyt Valituksen Helsingin Hallinto-oikeuteen hoitoon määräämis päätöksestä, josta Sini Tuominen teki lähetteen

Olen todistanut, että olen opiskelu kuntoinen, pitämällä yllä päivä rytmiä, jota opiskelussa tarvitaan. Olen herännyt 4.30 ja mennyt nukkumaan aikaisin illalla.

Olen myös psyykkisesti hyvinvoiva ja minulla on tervehenkisiä ajatuksia itsestäni sekä toisista ihmisistä.

En pidä tarkoituksen mukaisena sitä, että psyykkisesti ja fyysisesti hyvin voivaa henkilöä lääkitään psyykelääkkeillä.

Olen kohtelias, ystävällinen, sosiaalinen, toiset huomioon ottava.

Olen myös toiminut loogisesti ja johdon mukaisesti.

Mielestä on väärin, että minua lääkitään neurolepteillä.

Minut tulisi välittömästi kotiuttaa ja päästää etsimään töitä ja jatkamaan opiskelua, sekä jatkamaan normaalia arkea.

Neuroleptit eivät ole turvallisia, vaikka potilaille ja läheisille niin väitetään.

Tähän mennessä Jorvin psykiatrisella osastolla olo on tuottanut minulle psyykkistä ja fyysistä huonovointisuutta. Taloudellista tappiota. Sosiaalisen aseman heikkenemistä. Jorvissa olo on myös heikentänyt työllistymis sekä opiskelu menestymistäni. Kaikki tämä on jo tähän mennessä ollut haitallista minulle.

Olen samaa mieltä Aija Silvia Pennasen kanssa, että hänet tulisi kotiuttaa välittömästi. Ja hoito lopettaa.

Koko syyskauden olen käynyt säännöllisesti opiskelemassa, tehnyt pyydetyt tehtävät ja osallistunut aktiivisesti opetukseen. Menen nukkumaan klo 20.30 nukahdan klo 21.00 herään klo 4.30. Keitän kahvit. Pesen hampaat käyn suihkussa. Kuuntelen musiikkia ja katson youtube videoita, jonka jälkeen käyn läpi edellisen päivän opiskelu materiaalin. Tämän jälkeen mietin mitä kaikkea päivän aikana pitää muistaa ja tehdä. Puen päälleni. Laitan kevyesti meikkivoidetta. Harjaan hiukset ja laitan ne nutturalle. Laitan korvukset ja kaulakorun sekä. Sitten klo 7.05 laitan takin päälle , jonka jälkeen laitan kengät jalkaani, jonka jälkeen tarkistan, että minulla on kaikki tarvitsemani mukana. Sen jälkeen lähden bussipysäkille pysäkillä on 7.14. Menen bussiin. Klo 8.15 Olen oppilaitokseni pihalla, jonka jälkeen kävelen lyhyen matkan oppilaitokseen. Katson sähköisestä järjestelmästä missä opetusluokassa opintoni järjestetään ja menen luokan eteen odottamaan, että tunti alkaa. Tämän jälkeen osallistun opiskeluun. Opiskelu päiväni alkavat yleensä klo 8.30 ja loppuvat klo 16.00. Olen opiskellut pääsääntöisesti ja täysi päiväisesti koko syyskauden.

DSC_0045.JPG

Aija Silvia Pennanen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

TAI

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista sivustollamme. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

Luotatko nykyhallituksen kykyyn ratkaista maan talousongelmat?