Akaan nuorisotilojen aukioloja lisättävä

Nuorisovaltuusto on erittäin harmistuneena seurannut Akaan Nuorisopalvelujen toiminnan hiipumista, heistä riippumattomista syistä. Nuorten toimintakeskus Toijalassa on parittomilla viikoilla auki maanantaisin ja keskiviikkoisin sekä parillisilla viikoilla maanantaisin. Viialan Nuorisokeskus on parittomilla viikoilla auki tiistaisin ja parillisilla viikoilla tiistaisin ja keskiviikkoisin. Joka viikko nuorisotilat ovat siis yhteensä auki kolme kertaa. Tämä ei riitä.

Allekirjoita adressi, jos haluat nuorisotilojen olevan auki useammin. Liitämme tämän adressin kannanottoomme, joka julkaistaan sekä välitetään Akaan päättäjille lähiaikoina. Myös nuorisotiloilla voi allekirjoittaa konkreettista adressiamme.

Akaan Nuorisovaltuusto    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Akaan Nuorisovaltuusto voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko viikottainen työaika lyhentää 35 tuntiin?