ÄLKÄÄ VIEKÖ MEILTÄ KATIA!

Haluamme säilyttää Kati Ahosen Lemin seurakunnan nuoriso-ohjaajana.

Jo pienestä pitäen olemme käyneet seurakunnan leireillä, jossa Kati on ollut läsnä. Tästä on alkanut meidän yhteinen pitkä taipaleemme. Ilman Katia meitä ei kiinnostaisi seurakunnan toiminta.

On väärin viedä nuorilta ainut seurakunnan henkilö, joka ei koskaan kääntäisi selkäänsä nuorille. Me nuoret näemme sen, kun joku oikeasti välittää ja yrittää muodostaa yhteyden meihin. Jos Kati lähtee, niin tuntuu, että seurakunta hylkää meidät. Seurakunta vanhenee jos nuorten yhteys seurakuntaan katkeaa. Olemme tulevaisuus!

Miten käy seurakunnan nuorisotoiminnan? Tarvitsemme vakituisen seurakunnan nuoriso-ohjaajan. Miten käy esim. isostoiminnalle? Miksi tilalle pitäisi vaihtaa uusi nuorisotyöntekijä, kun meillä on jo Katin kanssa niin hyvä yhteinen side? Uuden nuorisotyöntekijän kanssa kaikki pitäisi aloittaa taas alusta.

Meidän nuorten sanat eivät riitä kuvaamaan tätä pettymyksen tunnetta seurakuntaa kohtaan. Emme voi pukea sanoiksi sitä, miten tärkeä Kati on meille. Älkää viekö meiltä Katia!

Tämä asia on puhuttanut meitä paljon. Teimme tämän yhdessä 9.-luokkalaisten kanssa.

Lemin Koulukeskuksen Oppilaskunta    Ota yhteyttä adressin tekijään