Alkoholiton Jaloviina lisättävä Altian valikoimaan!

Me opiskelijat vaadimme alkoholitonta Jaloviinaa lisättäväksi Altian alkoholittomaan tuoteperheeseen. Se on satsaus mielenterveyteen, tasa-arvoon ja saavutettavaan opiskelijakulttuuriin.

Jaloviinalla on merkittävä rooli kulttuurissamme. Se on olennainen osa laulu- ja saunakulttuuria, yleinen näky lahjapöydässä ja toimii symbolina erityisesti koulutuspoliittisten toimijoiden arjessa. Jaloviina ajaa opiskelijoiden yhteisöllisyyttä ja on läsnä niin arjessa kuin juhlassa.

Jokaisella tulisi olla oikeus ja mahdollisuus Jaloviinaan, riippumatta alkoholinkäytöstä. Alkoholittomuus ja kohtuuskäyttö on lisääntynyt merkittävästi nuorten keskuudessa, mutta se on johtanut myös ikävään ulosjäämiseen tämän symbolisen juoman parista. Me tahdomme mahdollistaa jokaiselle autenttisen jallukokemuksen. Opiskelijat joutuvat käymään töissä elättääkseen itsensä ja edunvalvontatyökin sujuu paremmin selvin päin, joten krapulaton vaihtoehto Jaloviinalle olisi myös oiva lisäys opiskelijan arkeen. Alkoholiton vaihtoehto olisi myös teko kansanterveyden puolesta.

Alkoholittomalla Jaloviinalla on merkittävä markkinarako, joka tulisi hyödyntää. Antakaa kaikille mahdollisuus tämän symbolisen juoman nauttimiseen ja lisätkää alkoholiton Jaloviina valikoimiinne!

Jalluisin terveisin, Tampereen ylioppilaskunnan koulutuspoliittiset toimijat.

Annika Nevanpää / Tampereen ylioppilaskunnan kopotoimijat    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoituksellani hyväksyn, että Annika Nevanpää / Tampereen ylioppilaskunnan kopotoimijat välittää nimeni päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko asuntolainojen korkovähennykset poistaa?