Armenian kansanmurha

Vuonna 1915 sen aikaiset turkkilaiset murhasivat brutaalisti tuhansia armenialaisia, ilman mitään kunnollista syytä. Jokaisellahan on aina joku motiivi tämän kaltaisissa murhissa, mutta mikä muka oikeuttaa murhaamaan viattomia ihmisiä? Voisin jopa verrata tätä tapausta toisen maailmansodan juutalaisvainoihin. Kuitenkin, armenialaisten kansanmurha on julma historiallinen fakta, jonka rakas kotimaamme Suomi kieltää. Syyksi on julistettu ettei Suomi halua menettää kauppayhteyksiään Turkkiin, joka siis noloissaan kieltää koko kansanmurhan. Presidentti Halonen on sanonut asiaan ettei Suomella ole tapana sotkeutua kansojen väliseen kiistaan. Jos Venäjä kieltäisi Stalinin olemassa olon, poistettaisiinko mies suomalaisista historiankirjoista? Minun mielestäni(ja toivottavasti monien muidenkin) Suomen pitäisi nyt kaupallisen hyödyn sijaan ajatella erästä perushyvettä jota kutsutaan rehellisyydeksi.

Suomi, tunnusta Armenian kansanmurha!