Avril Lavigne suomen keikalle

Me allekirjoittaneet toivomme, että Avril Lavigne saapuisi Suomeen keikalle / kiertueelle. Suomessa on lukuisia Avril Lavignen faneja, jotka haluaisivat nähdä tämän mahtavan artistin myös livenä! Kun adressissa on tarpeeksi nimiä, se toimitetaan Avril Lavignelle / managerille / muulle taholle.

We, the undersigned, hope that Avril Lavigne would come to Finland for a gig / tour. There are many Avril Lavigne fans in Finland who'd love to see this magnificent artist live. When there are enough names, the list of names will be delivered to Avril Lavigne or their manager or something of the sort.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Jenna Hurskainen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö Suomen myöntää Edward Snowdenille turvapaikka?