Barösundin kauppaa ei saa sulkea

Osuuskauppa Varuboden- Osla on ilmoittanut että Inkoon saaristossa Barösundissa toimivasta Sale-myymälästä tulee kesäkauppa. Kauppa olisi avoinna vain kesäkuusta elokuuhun.

Uusi kauppa otettiin käyttöön kolme kesää sitten. Kaupasta saa kaiken tarvitsevansa, ruokaa ei tarvitse hakea muualta, ystävällinen henkilökunta palvelee hymyillen. Kauppaan on aina kiva mennä.

Kesälomakausi on Suomessa 1.5.-30.9., jolloin ihmiset alkavat käyvät mökeillä useammin. Vaunuilijoiden kausi alkaa maaliskuussa ja kestää loka-marraskuuhun. Innokkaimmat karavaanarit käyvät läpi talven Bjursissa, vaunut lämmitetään kaasulla. Joka viikonloppu haetaan kaasupullo, useimmiten kaksi pulloa ja siinä sivussa ostetaan herkkuja, leipää, kaikkea mitä sattuu tarvitsemaan.

Me allekirjoittaneet karavaanarit ja karavaanareiden kaverit vastustamme Barösundin kaupan sulkemista ja vaadimme että Osuuskauppa Varuboden-Osla purkaa tehdyn päätöksen sulkemisesta. Me tarvitsemme kauppaa läpi vuoden!

Allekirjoittakaa tämä adressi 30.6.2014 mennessä.

Mitä enemmän nimiä saamme, sitä enemmän vaatimuksellamme on painoarvoa!

Toimitamme vaatimuksen allekirjoituksineen  toimialajohtaja Bengt Vinbergille heinäkuun alussa.