Asutsä mutsis luona?

Nythän on niin, että kirkonkylällä liikkuu huhu, jonka mukaan Börje on harkinnut muuttamista kaupunkiin(Tampere), ja vielä yksin omaan boxiin. Eräs hyvin kaupungin asioista perillä oleva henkilö on kielinyt nähneensä Böben sovittelemassa rakasta kuorma-autoaan kaupungin pieniin parkkiruutuihin ahtailla parkkipaikoilla. Tarina ei kerro ovatko äitemuori ja isäukko tietoisia tästä hankkeesta vai ollaanko tässä liikkeellä ns. "omin nokkineen".
Ja mieshän ei ole kelakortin mukaan vielä lähelläkään kolmeekymmentä(11/-78)!
Eli tarkoituksena on saada äitemuori ja isäukko ja miksei velipoikakin kiristämään siimaa ja pitää esikoispoika hoitamassa kotitaloa vähintään kolmekymppisex, mitä moni on veikannut. Huhujen mukaan asiasta on lyöty myös Pirkanmaan mittakaavassa huomattavia vetoja.
Adressiin on tavoitteena saada kolmenumeroinen summa nimiä ennen julkaisemista Sweet Home Mörköperä-paikallislehdessä. Lisätkää loppuun oma veikkauksenne muuttoiästä tai omin sanoin jos arvelette, ettei B muuta mihinkään missä lumilinkojen esiintymistiheys on alle 1 per asukas.