EI Espoon Kaupungin hankkeelle lopettaa turvakoti toiminta

Turvakoti toiminnan jatkuminen on ehdottoman tärkeää Espoossa. En voi hyväksyä nielemättä että tehdään näin lyhytnäköinen päätelm, jonka mukaan turvakoti toiminta lakkautetaan ja avopalveluita kehitetään korvaamaan tämä toiminta. Tämän päivän trendi kun on sana resurssipula niin en todellakaan soisi että akuutin kriisin kohdatessa lapsiperhettä jonotetaan jossakin vuoronumerolla... Paikka, johon voi mennä lasten kanssa ja erilaisissa elämäntilanteissa kun ei ole paikkaa minne mennä ja apua ei ole  puolueettomasti mahdollista saada täytyy voida säilyttää. Paikka, jossa apua saa turvallisilta aikuisilta ja akuutissa kriisissä kodinomaisessa ympäristössä on varmastikin jokaisen mielestä paras taho siihen. Kun on hätä, ei vuoronumeron saanti paljon lämmitä. Inhimmillisyyden nimissä pyydän harkitsemaan asiaa muuten kuin kustannustehokkuuden kantilta ja toivon että mahdollisimman moni tämän adressin allekirjoittaa jotta vastalauseemme otettaisiin huomioon korkeammalla taholla.