Ei uraanikaivostoimintaa Kuusamoon

Me allekirjoittaneet emme halua Kuusamon alueelle tai sen lähiympäristöön kaivosta, joka suoraan tai välillisesti tuottaa uraania. Katsomme sen tuhoavan elinkeinomme, saastuttavan esi-isiemme maat ja aiheuttavan meille terveyshaittoja. Vaadimme, että Kuusamon kaupunki ryhtyy toimenpiteisiin uraanikaivostoiminnan estämiseksi.

Lisätietoja: www.uraanivoima.com

Liity "Ei uraanikaivoksia Kuusamoon" -Facebook-sivun tykkääjiin: https://www.facebook.com/#!/pages/Ei-uraanikaivoksia-Kuusamoon/176573525686757?sk=info

******************************************************

Adressi on luovutettu 23.5.2011 Kuusamon kaupunginvaltuuston puheenjohtajalle. Nimien keräämistä jatketaan kuitenkin edelleen.

******************************************************

Kuusamon uraanikaivosten vastainen kansanliike

Lappilaiset Uraanivoimaa Vastaan ry    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Lappilaiset Uraanivoimaa Vastaan ry voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko lakko-oikeutta rajoittaa?