EI BETONIKENTTÄÄ NOSTURIN TILALLE!

ALUKSI PYYNTÖ: Käyttäkää oikeita nimiä, nimet näen vain minä ja se vahvistaa adressia eteenpäin viedessä sen "vahvuutta" sekä kunnioitusta. Jos adressi on täynnä "Aku Repesorsia" ei se tule menemään läpi.

Adressi teille, jotka ette pidä Helsingin kaupungin suunnitelmasta purkaa Telakkakadun vanhoja telakkarakennuksia, joissa yhdessä toimii ELMU:n päämaja Nosturi. Nosturi on järjestänyt reilut kymmenen vuotta konsertteja, treenikämppiä ja muita aktiviteettejä kaikille alakulttuureille, pienille ja suurille, myös alaikäisille henkilöille.
Miksi Helsingin kaupunki haluaa välttämättä tämän elävän kulttuurin keskuksen tilalle kuolleen ja harmaan, kulttuuria vastaan sotivan betonikentän, jota mahdollisesti turha, moderni taideteos koristaisi. Kertakaikkiaan pöyristyttävä suunnitelma.

Jos haluat siis vastaisuudessakin käyttää nosturin palveluita erinäisiin tapahtumiin viitaten, allekirjoita ystävällisesti tämä adressi.

1.8.2010 lähetän adressin eteenpäin, jotta voimme demokratian voimalla tuhota kyseisen JULMAN suunnitelman!