EI TALOJA KNUUTILANKANKAALLE

Knuutilankankaan ja Maikkulan alueelle ollaan suunnittelemassa uusia rakennuksia. Rakennukset sijoittuvat ison metsän ja Ellinsuon kohdille, joka tarkoittaisi asuinalueemme virkistysalueiden tuhoamista. Lähialueemme metsät ja muut luonnonvarat ovat vähentyneet huolestuttavan paljon viimeaikoina ja jos jatkamme samaan tahtiin niin jäljelle ei jää enää luontoa, mikä on eläimillekin katastrofaalinen asia.

Meidän mielestämme lisääntyvä rakentaminen voitaisiin sijoittaa niille paikoille, joilla metsää vielä riittää, eikä tuhottaisi metsiä niiltä alueilta, joissa sitä ei ole enää jäljellä.

Tämä asia voidaan kuitenkin vielä estää, mutta se onnistuu vain kaikkien yhteistyöllä. Arvostaisimme paljon, jos tukisit allekirjoituksellasi Suomen metsiä.

Neea Silenius ja Veera Tikkakoski, Plantgrounded ST    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Neea Silenius ja Veera Tikkakoski, Plantgrounded ST voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…