Espooseen aidattu koiralenkki

IMG_6309_kopio.jpg

Haluaisitko vaihtelua koirapuistossa kököttämiselle? Haluaisitko pystyä sekä ulkoiluttamaan koiraa turvallisesti ja laillisesti vapaana aidatulla reitillä että kulkemaan ja kuntoilemaan samalla? Haluaisitko aralle tai epäsosiaaliselle koirallesi jonkun julkisen vapaana-ulkoilutusmahdollisuuden? Haastetaan Espoota ottamaan aidattu Koiralenkki koirapuisto-ohjelmaansa, ja haastetaan Espoota ottamaan huomioon paremmin kaikenlaiset koirakot.

Koiralenkki olisi jossain valmiina olevalla ulkoilu- tai puisto-alueella oleva aidattu maastoreitti, tai pituudeltaan sellainen että se on osa jotain valmista ulkoilureittiä. Reitillä olisi tietty kulkusuunta, sekä useita väliportteja. Reitillä kuljettaisiin yksi koirakko per reitin porttien välinen osuus, kaikki samaan suuntaan, ja seuraavaan osuuteen saa mennä kun edeltävä on sieltä ehtinyt seuraavaan. Tällä Koiralenkillä huomioitaisiin paremmin kaikenlaiset koirakot, edistettäisiin Espoolaisten koiranomistajien liikkumista ja ennaltaehkäistäisiin ikävää ja osin laitonta koirien vapaanapitoa siellä missä se ei ole sallittua.

Adressi kootaan osoittamaan kannatusta ja tarvetta idealle, adressin laatija selvittää miten ideaa saadaan vietyä eteenpäin.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Paula Ojansuu voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö valtion kasvattaa tukeaan kulttuurille ja taiteelle?