Fluori pois juomavedestä.

Kuinka moni teistä kansalaisista tietää, että vesijohtoveteemme lisätään fluoria? Kuinka montaa teistä kiinnostaa? Mitä väliä sillä on?

Inhottavaa käyttää tällaisessa tilanteessa Hitler-korttia, mutta fluorin lisääminen juomaveteen otettiin käyttöön ensimmäisen kerran natsien keskitysleireillä. Natsit nimittäin huomasivat, että yksi fluorin vaikutuksista on havainnointikyvyn heikkeneminen ja kyvyttömyys kiinnostua asioista. Täten fluori oli erinomainen keino vankien mielialan murtamiseksi. Lisäksi lääketieteellisissä tutkimuksissa on selvinnyt, että käpyrauhasemme kokevat kalkkeutumista fluorin vaikutuksesta. Käpyrauhanenhan erittää tunnetusti ihmisen unihormonia, melatoniinia ja on useiden teorioiden mukaan vastuussa koko unennäköjärjestelmästämme.

Mitä tämä sitten tarkoittaa? Sanokaa salaliittoteoriaksi jos haluatte, mutta on sanomattakin selvää että vedessämme on tätäkin roipetta siitä nimenomaisesta syystä, että me kansalaiset pysyisimme harmaana, kyseenalaistamiskyvyttömänä massana.

Tietysti jos ette usko tällaiseen höpötykseen, niin mainittakoon esimerkiksi se seikka, ettei fluorin läsnäololle vesijohtovesissämme ole mitään lääketieteellisiä perusteita. Se on ylimääräistä. Miksi, mistään syystä, meidän tulisi saada merkityksetöntä ja perustelematonta ainetta kehoihimme joka kerta kun juomme vettä?

Meillä on tämä. Vastapuolella ei ole mitään. Nostakaa haloo, ja se fluori lähtee.