Formula 1 takaisin maksuttomaksi

Tällä adressilla vaadimme Formula 1:den suoraa kisalähetystä ja aika-ajoja takaisin ilmaisen ohjelmatarjonnan piiriin. Allekirjoittanut on huolissaan urheilu lähetysten siirtymisestä maksullisille kanaville, olemme menettäneet SM-liigan, MM-ralli siirtyi osittain maksulliselle puolelle ja nyt formula ykkösten suorat lähetykset tulevat ainoastaan MTV3:n MAX kanavalla. Tällä hetkellä MTV3 rahoittaa kisalähetyksiä mainonnan lisäksi meiltä katsojilta keräämillään maksuilla. Suomalaisille merkittävät urheilutapahtumat täytyy pitää katsojille maksuttomina, ja Formula 1:set kuuluvat kansallisesti merkittäviin urheilutapahtumiin.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Herman Bäckman voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko eläkeikää nostaa?