Frikar Dance Company Suomeen!

Frikar Dance Company on norjalainen tanssiryhmä joka edustaa perinteistä tanssia. Frikar on tehnyt yhteistyötä norjalaisen artistin ja euroviisuvoittajan Alexander Rybakin kanssa. Frikar ja Rybak kuitenkin ovat päättäneet lopettavansa yhteistyönsä toukokuussa 2010.
Frikar on tullut erittäin suosituksi Suomessa sekä eri puolilla Eurooppaa ja toivommenkin että heidät saataisiin esiintymään Suomeen!

Frikar Dance company is Norwegian dance group which reprsesent a tarditional dance. Frikar has done cooperation with Norwegian singer and Eurovision winner Alexander Rybak. However Frikar And Rybak have decided to end their cooperation in May 2010. Frikar has become very popular and has got many fans from Finland and all around of Europe, so we hope that they could come to perform in Finland!

Jos olet yksi näistä ihmisistä jotka haluavat nähdä Frikarin tanssijat vielä Suomessa, ole hyvä ja allekirjoita!

If you are the one of the people who wants to see Frikar dancers again in Finland please sign!