Halssilan Ilvespuiston kerhotoiminta säilytettävä!

Jyväskylän Halssilan Ilvespuiston päivä- ja perhekerhotoiminta sekä perhekahvilatoiminta on Jyväskylän kaupungin päätöksellä päättymässä kevään 2022 jälkeen. Vaadimme päättäjiä harkitsemaan tätä päätöstä uudelleen. Kerhot ovat olleet täynnä kevätkaudella 2022, eli kysyntää riittää. Kerhot ovat tärkeitä varhaiskasvatuksellisia yksiköitä muuten kotona hoidettaville lapsille. Perheen aikuisille perhekerho- ja perhekahvilatoiminta on tärkeää vertaistukea, sekä jaksamista ja mielenterveyttä tukevaa toimintaa.

Jos Halssilan kerhotoiminnat jäävät pois, ei koko itäisen Jyväskylän alueelle jää ainuttakaan päivä- tai perhekerhotoimintaa tarjoavaa yksikköä. Tämä on alueen lapsiperheille valtava menetys ja heikentää alueen vetovoimaa merkittävästi. Lähimmät päivä- ja perhekerhot ovat päätöksen jälkeen yhden-kolmen bussiyhteyden päässä.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Emma Honkanen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…