HUMPPILAN LASTEN PUOLESTA!

Täällä on Äidillä suuri huoli! Olen keskustellut muutamien vanhempien kanssa ja huoli on kasvanut entisestään! Kyse on nyt lapsistamme! Poikani aloitti Humppilan päiväkodissa alkuvuodesta, ennen tätä poika on ollut terve eikä juuri sairastellut. Oireet eivät välttämättä vaikuta vakavilta, mutta syytä huoleen mielestäni on. Silmätulehduksia jotka eivät vaadi lääkintää, nenäverenvuotoa, räkätautia ja kuivaa yskää, jotka katoavat muutaman päivän kotona olemisen jälkeen. Saman tapaisia oireita on ollut muillakin lapsilla.

Itse äitinä ajattelen että asioille on tehtävä jotain, yksin minun sanani tai lapseni oireet eivät riitä! Nimiä toivon saavani niin lapsettomilta, lapsellisilta, nuorilta ja vanhoilta!Heiltä jotka välittää, heiltä joiden lapset saattavat altistua nyt, ovat altistuneet aiemmin tai tulevat joskus altistumaan huonolle siäilmalle! KIITOS ETTÄ AUTATTE AUTTAMAAN!

*Lisäys

12.01.2015 toimitan adressin eteenpäin.

Haluamme että asia tutkitaan, kaikki varmasti toivoo että lapsen voi viedä turvallisin mielin päivähoitoon!

Jutta Rosenström    Ota yhteyttä adressin tekijään