Hurstin ruoka-apu pidettävä toiminnassa!

Nyt on joku asukas valittanut, että hänen asuntonsa arvo on laskenut 20 000€ tämän Hurstin ruoka-apu palvelun takia. Hursti on toiminut ko. tiloissa jo kymmenisen vuotta. Mikäli asunto on ostettu ennen Hurstin tuloa, on sen arvo noussut jokatapauksessa huimasti! (Ongelmia Hesarilla oli jo kauan ennen Hurstia, ja ne vaikuttavat asuntojen hintaan ko. alueella. Baarit, alko etc..) Mikäli on ostettu sen jälkeen, ollaan oston yhteydessä oltu tietoisia Hurstin ruokajonosta ja se on huomioitu ostohinnassa. (vaikka tuskin se Hursti on ollut, joka hintaan vaikuttaa) Nyt kyseessä on siis rahanahne naapuri joka haluaa korottaa asuntonsa arvoa köyhien kustannuksella! (Ja voin muuten kertoa, ettei se asunnon arvo mihinkää tule muuttumaan vaikka Hursti häipyisikin!)

(Alun tekstiä muokattu ettei tarvitse nillittää pienistä.)

Olen itsekin joutunut ruokajonossa käymään opiskeluaikanani, koska rahat olivat todella tiukalla. Olen suuresti kiitollinen että tälläistä apua olen saanut, kun nälkä on olllut, eikä kukkarossa enää yhtään rahaa laskujen jälkeen!

Koskaan en tänä aikana nähnyt MIKÄÄNLAISIA häiriöitä jonossa. 99% jonottajista ovat köyhiä vanhuksia, nuoria ja maahanmuuttajanaisia. Vain tuo 1% ovat humalaisia ja hekin ovat aina osanneet käyttäytyä jonossa. Ruoka-avussa on myös aina paikalla järjestyksenvalvojat, jotka pitävät huolen, että jonotus menee sujuvasti ilman häiriötä. Kyseessähän on kerran/kaksi viikossa tapahtuva ruokajakelu, joka kestää vain pari tuntia puolestapäivästä alkaen.

Tämä kuulostaa nyt enemmänkin vain parin ihmisen itsekkäältä vainolta, kuin oikealta ongelmalta asuinalueella.

Minulla asuu monta ystävää ko. alueella (itsekin asun parin korttelin päässä), eikä heistä kukaan koe toimintaa milläään tavalla häiritsevänä. Enemmän häiriötä aiheuttavat Helsinginkadun lukuisat ravintolat, joten Hurstia häätämällä ei Helsinginkatua hiljaiseksi saada.

Vaadimme siis Hurstin tuikitarpeellisen ruoka-avun jatkamista! Tästä on jo muodostunut kulttuurillisestikin tärkeä toiminto Kallion asuinalueella!

Jos kaupunki päättää häätää näin jalon ja hyödyllisen yhdistyksen nykyisistä tiloistaan, on heille osoitettava välittömästi uudet ja vähintäänkin yhtä toimivat tilat!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Hanna Keskinen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…