"Huume parantola" pois Liinahaankadulta Turussa

Kaupunki tuonut huumeporukat hyvään, arvostettuun lähiöön turussa Liinahaankadulle, Täällä liikkuu paljon lapsia, on vanhainkoti, päiväkoti ja koulut vieressä. Lasta ei uskalla enää päästää pihalle eikä lähikauppaan ostoksille.

Hyvä lähiö menee piloille eikä ulkona uskalla enää liikkua!! Pienet lapset eivät uskalla mennä kouluun, eikä vanhempana uskalla päästää lasta yksin ulos. VASTUUTONTA JA HYVIN AJATTELEMATONTA KAUPUNGILTA TUODA HUUMEPORUKAT LIINAHAKAAN, TÄÄLLÄ ON ASUNNOT OMISTUS-ASUNTOJA JA ARVOSTETTU PIENI LÄHIÖ , EMME TODELLAKAAN HALUA ETTÄ  HUUMEET LIIKKUVAT MEIDÄN NURKILLA!!!!! HUUMEPORUKAN PITÄISI OLLA JOSSAIN METSÄN KESKELLÄ MISSÄ EI OLE MITÄÄN YHTEYKSIÄ MIHINKÄÄN...TÄÄLLÄ HEIDÄN ON HELPPO LIIKKUA JA VARASTELEVAT KAUPASTA, EI HYVÄ!!! HUUMEPORUKKA POIS HEPOKULLAN JA LIINAHAAN ALUEELTA TURUSSA!!!!!!

Kristina Nukki-Koistinen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Kristina Nukki-Koistinen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…