Hyvinkäänkylän päiväkotia ei tule lakkauttaa

Hyvinkäänkylän-Veikkarin kaupunginosien laajalta asuinalueelta ollaan lakkauttamassa viimeinenkin päiväkoti, jolloin ei Hyvinkäänkylän 200 oppilaan ala-asteen alueelle jäisi enää yhtäkään. Hyvinkäällä toimisi edelleen 22 kunnallista ja 8 yksityistä päiväkotia, mutta tällä suunnalla ei niitä haluttaisi ylläpitää. Vuonna 2001 päiväkodiksi peruskorjattu luonnonläheinen rakennus ja sen loistava henkilökunta ovat olleet niin suosittuja, että 42 paikkaa ovat olleet täynnä ja mukaan on täytynyt jonottaa. Halu keskittää päivähoito suuriin, kodeista kaukana sijaitseviin yksiköihin, uhkaa lopettaa sen toiminnan ja pakottaa perheet autoilemaan aamuin illoin.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Maria Murtola voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…