Ikärajaton The Baseballs-keikka Suomeen!

The Baseballs on tulossa Suomeen keikalle 11.10.2011 The Circus-clubille. Pitkän odotuksen jälkeen kun odotuksemme oli melkein lopuillaan, putoaa taivaalta meteoriitti - Ikä. Keikka on K-18,joten kaikki halukkaat eivät todellakaan pääse näkemään näitä nuoria herrasmiehiä. Tämä kyseinen keikka on luultavasti heidän ainoa keikkansa koko syksynä / koko loppuvuonna. Suomessa The Baseballsia ei ole bookattu kesän festareille,saatika sitten konsertoimaan. Radio soitanta yms. on hiljentynyt myös. Olemme ystäväni kanssa pistäneet viestiä eteenpäin Warner Music Finlandille,eri radiokanaville yms. Olisi suuri ilo ja kunnia saada lisää faneja mukaan tähän projektiin saada pojat konsertoimaan Suomeen edes yhden kerran loppuvuodelle ilman ikärajaa. Ja jos onni käy myötä,ehkä useammallekkin. Yritetään tehdä kaikki mahdollinen. Joten jos olette samaa mieltä kanssamme, ottakaa osaa tähän adressiin,ja pistäkää viestiä kaikkialle tietämiinne paikkoihin, jotka voisivat edistää projektia ja poikien tuloa Suomeen. Arvostamme ja kiitämme kaikkia apua tarjoavia ihmisiä, sillä jokainen joka osallistuu tähän vie meidät ja tämän projektin lähemmäs voittoa.