Liikuntahalli Järvikylän alakoululle Sieviin

Sieviin Järvikylän alakoululle sisäliikuntahalli. Kyseisellä koululla ei ole sisäliikuntamahdollisuuksia, vaan lapset liikkuvat säästä riippumatta ulkona. Pakkasrajojen ylittyessä liikuntatunnit jäävät välistä sisäliikuntamahdollisuuden puuttuessa. Säännöllinen liikunta edistää lasten hyvinvointia ja parantaa oppimiskykyä.

Järvikylän koulu olisi keskeisellä paikalla Jokikylän- ja Leppälänkoululta katsoen. Kunnan kuuluisi kantaa vastuunsa lasten liikuntamahdollisuuksien tukemisessa ja rakentaa tilat, missä liikkuminen onnistuisi säästä riippumatta. Nykyinen monitoimihalli on sivukylän koulun ulottumattomissa ja kyseistä vaihtoehtoa ei olekkaan pystytty hyödyntämään koululiikunnassa.

Allekirjoita tämä adressi

Täytä alla oleva lomake allekirjoittaaksesi tämän adressin, jonka on laatinut Harri Kangas. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Kannattaisiko Suomen liittyä Natoon?