Jyrki Katainen saa lähteä

Katainen on jaellut miljardimme maailmalle, kun vanhuksemme riutuvat, kaikesta leikataan, säästösyistä kuntia liitetään, varuskuntia lakkautetaan ja maahan syntyy koko ajan luokka, joka ei tule toimeen edes sosiaaliturvalla. Maantiet routivat, kaupunkien infrastruktuuri murenee, verot nousevat, palveluista leikataan. Kaikilla näillä miljardeilla Suomi olisi oikeasti se hyvinvointiyhteiskunta josta aina puhutaan, nyt me alas-ajamme omamme ja maksamme ulkomaalaisten pankkien tuottamat tappiot. Pankkien, jotka ovat pääomasijoittajien omaisuutta. Valtiot eivät omista pankkeja joita tuemme, niiden takana on ryhmä sijoittajia. Valtio on valtio miljoonineen asukkaineen, pankki on pääomaa, sillä ei ole kasvoja eikä omatuntoa.
Miksi kukaan tahtoisi Jyrkiä, koska koveneva verotus rasittaa myös hyvin toimeentulevaa luokkaa? Pääoma on muualla, mutta Suomessa on pakko maksaa veroja ja me kaikki maksamme muiden mokista. Ei hyvä.
Jyrkiä ei tarvitse kukaan. Suomi tarvitsee järkeä, ei Jyrkiä.