Kaj Kunnas pois YLEn Olympiakiekko-lähetyksistä!

Sotshin Olympialaiset käynnistyivät jääkiekon osalta lauantaina 8.2.2014. Avausotteluna nähtiin naisten ottelu Suomi-USA. YLE oli jostain käsittämättömästä syystä valinnut selostamaan ottelua Kaj Kunnaksen! Kunnasta on aiemmin kuultu FST:n puolella ruotsinkielellä ja lähinnä radiossa. Kunnaksen selostustyyli on ärsyttävä, mies huokailee ja jääkiekon perustermistö on täysin hukassa. Peliä kaukalon puolella mies ei juurikaan seuraa, ilmeisesti kaikki aika menee ihmetellessä muita asioita ja todennäköisesti omat muistiinpanot ovat itse ottelua tärkeämpiä. Asiavirheitä tulee jatkuvalla syötöllä. Kaiken lisäksi mies menee erätauolla ja vetää täysin eri lajin edustajan mukaan kommentoimaan suoraa lähetystä! Maanantaina kommentaattorina toimii näyttelijä Ville Haapasalo! Näinkö paljon YLE arvostaa naiskiekkoa Olympiaturnauksessa?

Kaj Kunnas pois YLEn Olympiakiekko-lähetyksistä välittömästi.

Allekirjoita tämä adressi

TAI

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista sivustollamme. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö maataloustukea pienentää?