KANERVALAN TOIMINNAN JATKAMISEN PUOLESTA HEINOLASSA

ME ALLEKIJOITTANEET VETOAMME KAIKKIIN HEINOLAN PÄÄTTÄJIIN, ETTÄ KANERVALAN TOIMINNALLE ANNETAAN TYÖRAUHA JA JATKOMAHDOLLISUUS. MITÄÄN SELKEITÄ SÄÄSTÖJÄ EI OLE ESITETTY KANERVALAN LOPETTAMISESSA. SÄÄSTÖPUHEET OVAT EPÄUSKOTTAVIA VÄITTEITÄ. USKOTTAVIA UUSIA SIJOITUSKOHTEITA EI OLE MYÖSKÄÄN ESITETTY, ON VAIN KERROTTU, ETTÄ UUSIA PAIKKOJA ETSITÄÄN. IKÄIHMISTEN HOIVAPAIKKOJA ON KATTAVASTI HEINOLASSA. KIRKONKYLÄ ON SUURIN KYLÄ JA SIELLÄ TARVITAAN MYÖS IKÄIHMISTEN HOIVAPAIKKA. YKSIKERROKSISENA SIJAINNILTAAN RAUHALLISENA KANERVALA ON MAINIO HOIVAPAIKKA IKÄIHMISILLE, KEHITYSVAMMAISILLE JA RIVITALOASUKKAILLE.

Kauko Ilmari Kekkonen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Täytä alla oleva lomake allekirjoittaaksesi tämän adressin, jonka on laatinut Kauko Ilmari Kekkonen. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö puoluetuet lopettaa?