Kansanäänestys Suomen liittämisestä Venäjään

Ukrainan tapahtumien seurauksena Suomen tulisi valita puolensa. Me emme pärjää globaalissa maailmassa yksin ja siksi meidän tulee pohtia vakavasti liittymistä osaksi Euraasialaista blokkia, joka on meille suomalaisille kulttuurillisesti sekä geneettisesti länsimaita läheisempi.

Siksi tämän adressin allekirjoittajat vaativat kansanäänestystä järjestettäväksi Suomen liittämisestä autonomiseksi osaksi Venäjää sekä osaksi perustettavaa Euraasian Kansojen Liittoa.

Perusteita:

1. Suomalaiset arvot ovat lähempänä venäläisiä kuin eurooppalaisia. Mädät eurooppalaiset liberaalit arvot pilaavat kansan moraalisen perustan ja siksi osana ryhdikästä Venäjää Suomi saisi ylpeytensä takaisin EU- seikkailun jälkeen.

2. EU tuhoaa Suomen itsenäisyyden, Venäjän osana Suomi saisi säilyttää kansallisen identiteettinsä.

3. Venäjän kanssa saisi luotua taloudelliset suhteet sellaisiksi, että Suomi nousisi lamasta. EU:n ansiosta Suomen rahat lapioidaan etelän vetelille euroloisille.

4. Sananvapaus Suomessa on niin rajoittunut, että normaali keskustelu on mahdotonta. Osana Venäjää sananvapaus olisi mahdollista, sillä se olisi tiukasti vihapuheeseen ja homopropagandaan puuttuvaa. Sananvapaus ei tarkoita kaiken sallimista ja Venäjällä epäisänmaallinen propaganda osataan tarvittaessa hiljentää.

5. Nykyisenlainen maahanmuuttopolitiikka Suomessa tulee tuhoamaan Suomen sisältäpäin ja vain liittyminen Venäjän poliittiseen järjestelmään auttaa Suomea pelastautumaan Eurabian kansojen vaihdolta.

6. Suomi on historiallisestikin osa Venäjää ja Suomessa asuu merkittävä venäläinen vähemmistö, jonka turvallisuus saadaan varmistettua vain olemalla osa Venäjää.

Meidän pitää kerrankin toimia heti, eikä odottaa edesmenneessä lintukodossamme Suomen syttymistä palamaan kansojen monikulttuurisessa roviossa, jossa suomalainen vähemmistö ei voi kuin kadota savuna ilmaan.

Suomi on pelastettava. Siksi kansanäänestys. Nyt.

Suomi suomalaisena, yhdessä Euraasiassa.