Kansanedustajien tulee hoitaa kestävyysvajetta oikein

Asumiseen,velkojen perintään, hoivaan ja hoitoon pesiytynyt keinottelu vaikuttaa hyvin herkästi ns. kestävyysvajeen suuruuteen.

Valtion budjetista menetetään vuosittain miljoonia euroja yhteisöverotuloja yritysten ja organisaatioiden aggressiivisen verovälttelyn vuoksi. Vaikka aggressiivista verosuunnittelua saataisiin karsittua, niin se ei vielä riitä.

Syy on se, että valtion budjetista menetetään epäeettisen keinottelun seurauksena vuosittain miljardeja euroja alistetussa asemassa hyväksi käytettyjen kansalaisten elämän vastaisen keinottelun aiheuttamina suurempina sairaus-, lääke- ja työstä poissaolon kuluina.

Kansanedustajat aina vetoavat ns. kestävyysvajeeseen leikatakseen milloin mitäkin kansalaisten elämää edistävää palvelua. Kuitenkin he ovat itse aiheuttaneet ns. kestävyysvajeen päästämällä erityisen tärkeille sektoreille: Asumiseen, velkojen perintään, hoivaan ja hoitoon pesiytymään ja suoranaisesti rehottamaan mm. monikansallisten yritysten ja organisaatioiden aggressiivisen, epäeettisen ja häikäilemättömän keinottelun.

Allekirjoita tämä adressi luovutettavaksi kansanedustajille jolla moitimme kansanedustajia siitä, että he ovat hoitaneet ns. kestävyysvajetta aina väärin.

Samalla vaadimme kansanedustajia hoitamaan vastaisuudessa ns. kestävyysvaje oikein. Heidän tulee karsia aikaisempaa paljon tehokkaammin aggressiivista, epäeettistä, häikäilemätöntä keinottelua asumisen, velkojen perinnän, hoivan ja hoidon sektoreilta.

Jyrki Saari (ETVK)    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Jyrki Saari (ETVK) voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…