Jäähalli Karstulaan!

Rakennetaanhan yhdessä Karstulaan ihan oikea, kunnollinen jäähalli! Nyt on aika antaa äänensä kuulua ja saada päättäjiin vauhtia, sillä päätöksenteko on käsillä pikemmin kuin osaamme aavistaakaan.

Jäähallihankkeen toteuttamiselle seudullamme on todellinen tarve, ja siitä hyötyisivät monet ihmiset, jotka eivät välttämättä ole asiaa osanneet pahemmin edes ajatella.

Sirkka Hokkasta lainaten:

"Hallia eivät käyttäisi vain jääkiekon harrastajat (Karstulassa yli sata + perheensä), vaan mm. koululaiset, jotka nykyisellään pääsevät vain pari kertaa talvessa luistelemaan. Siellä järjestettävät eri ikäkausien turnaukset toisivat paikkakunnalle väkeä (= kauppoihin asiakkaita, majoitusliikkeisiin ja opistolle majoittujia) ja sitä voisi käyttää myös erilaisiin kulttuuri- ym. tapahtumiin (teatteri, musiikki, isot kokoukset ym)."

Ajatelkaa hallinkäyttömahdollisuuksia mahdollisimman laajasti; yllämainitut juhlatapahtumat ja konsertit, turnaukset (muutkin kuin jääkiekko), ym. Mahdollisuuksia on monia. Tila on iso ja monikäyttöinen!

Pidetään tää kylä elossa. Keinolla millä tahansa.

Allekirjoittamalla adressin, olet mukana viemässä hanketta eteenpäin.

Kerro tästä adressista myös kavereillesi ja tutuillesi, jotta saadaan mahdollisimman paljon nimiä listaan ja asiaa varmemmin päättäjien tietoon.

MUOKS!
Adressi suljetaan ja tulostetaan sunnuntaina 15.11.2009, siihen asti on siis aikaa vielä nimiä listaan saada. Maanantaina 16.11.2009 nimilista kokonaisuudessaan toimitetaan Karstulan kunnanhallituksen kokoukseen.

MUOKS-2!
Adressi suljettu 15.11.2009 klo 23.09

MUOKS-3!
Adressi avattu uudestaan 16.11.2009 klo 13.47, ja luovutus tapahtuukin vasta Joulukuun kunnanvaltuuston kokouksessa. Vielä mahtuu siis mukaan!

Adressi suljettu 12.01.2010. Kiitos kaikille allekkirjoittajille!