Kasvisperäinen proteiinijuoma kauppoihin, kiitos.

20181015_112620_Sakke_ja_Karri.jpg

Isoisäni on 91v. Hän jaksaa vetää vielä kaksi puhdasta leukaa ja toimii minulle esikuvana monessa. Hän muistuttaa minua terveellisestä elämästä, onnellisuudesta ja siitä, kuinka tämä maailma kulkee sukupolvilta toisille. Kun olin muksu, hän opetti minua puutarhakeinussa syömään omenaa rauhassa ja sovussa, vaikka samaa omenaa söi toiselta puolelta ampiainen. Eettinen maailma on reilu maailma.

Kyse ei kuitenkaan ole pelkistä omenoista. Fakta on, että yhä useampi ihminen on kiinnostunut paitsi terveellisestä ruoasta, niin myös saasteiden vähentämisestä ja eläinten kohtelusta. Silti kaupoista ei vieläkään löydy liikuntaa aktiivisesti harrastaville tarkoitettua kunnon proteiinijuomaa, joka olisi tuotettu eettisesti ja nykyaikaisella tavalla. Minulla ei ole tässä kaupallisia motiiveja, mutta olen noin kymmenen vuotta kulkenut kasvissyöjänä proteiinijuomavalikoimaa ihmetellen. Olisi jo aika saada tilanne korjattua.

Mikäli olet kiinnostunut kasvisproteiinijuoman saamisesta kauppoihin ympäristöystävällisessä pakkauksessa, niin tee palvelus minulle, maailmalle ja itsellesi ja allekirjoita tämä addressi. Lupaan saattaa tämän elintarviketeollisuuden ja kaupan alan keskeisten toimijoiden tietoon. Voi olla, että saat siitä markkinointiviestin aikanaan, mutta nähdäkseni se olisi merkittävä edistysaskel.

Kiitos jo etukäteen.

Karri-Pekka Kauppinen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Täytä alla oleva lomake allekirjoittaaksesi tämän adressin, jonka on laatinut Karri-Pekka Kauppinen. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö kansanedustajien palkkaa nostaa?