Keravan Me-talon säilyttäminen.

Tämän hetkisen tilanteen mukaan Keravan kaupunki on päättänyt lopettaa/vähentää Mannerheimin lastensuojeluliiton hallinnoiman Me-talo toiminnan rahoituksen. Haluaimme vedota adressilla kaupungin päättäjiin, jotta toiminta voitaisiin jatkossa mahdollistaa. Talo on ollut menestyksekäs. Kuntalaisten suosima paikka, missä jokainen tuntee olonsa turvalliseksi ja tervetulleeksi. Tämä on merkittävä tapa parantaa kuntalaisten hyvinvointia, osallisuutta ja vähentää syrjäytymistä. Talolla keravalaisilla on mahdollisuus ainoana todellisena matalankynnyksen paikkana saada apua, tukea ja sosiaalista voimaantumista. Toiminta on vaarassa loppua ilman tukeanne, tammikuussa 2020 loppuun mennessä.

Kärt Kainulainen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Kärt Kainulainen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko ruotsin opiskelun olla vapaaehtoista?