Kesäaika eli normaaliaika.

Nyt kun taas kelloja siirrellään eteenpäin,eli normaaliin aikaa.,ehdotan ja vetoan päättäjiin,että tehdään päätös,ettei syksyllä rukata kelloja enää taaksepäin,vaan pysytään normaaliajassa.Kyllä Suomella pitää olla kanttia poiketa muista EU-maista,ettei niiden vouhotuksia kuunnella.Ei sitä mitkään EU-määräykset edellytä,että meillä ei saa olla omaa tahtoa asioissa,joissa määräämisvallan pidätämme itsellämme.Tämä kellojen siirtely koettu haitalliseksi monessa asiassa,etenkin maataloudessa ynnä monessa muussa.Toivon,että saamme tämän asian suomalaisten suuren joukon taakse ja asian eteenpäin toivomallamme tavalla.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Sisko Gröhn voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö maataloustukea pienentää?