Pedofiliasta poistettava rikoksen vanhentuminen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pedofiliasta poistettava rikoksen vanhentuminen.

Antti Haapakoski
Adressin tekijä

#1 Adressi on sama kuin aikaisemmin laadittu

13.03.2016 12:22

Tämä adressi on täsmälleen sama adressi, joka on julkaistu 27.2.2016. Syy siihen, että vanha adressi korvattiin tällä uudella on muotoseikka. Vanhassa adressissa aloittaja käytti lapsuuden nimeä, kun nykyinen sukunimi on saatu vaimolta. Tämän vuoksi aloittaja laati uuden adressin, joka on muotoseikkojen osalta pätevä.

Vieras

15.03.2016 00:14

En hyväksy lapsien kaltoinkohtelua, elinikäinen trauma, Voimia kaikille jotka ovat joutuneet sen kokemaan! Tuomiot käsittämättömän pieniä verrattuna uhrien kärsimyksiin. Ulkomailla kiinni jääneet suomalaiset pedofiilit miehet ja naiset kuva lehteen, ei ole syytä suojella uhreja niissä tapauksissa...
Antti Haapakoski
Adressin tekijä

#3 Täältä löytyy adressi luettuna versiona

16.03.2016 17:36

Alla olevasta linkistä löytyy adressin luettu versio. Luetun version voi kuunnelluttaa niille, jotka ovat asiasta kiinnostuneita, mutta ovat sokeita.

https://www.youtube.com/watch?v=NVCAdjRn25U

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

18.03.2016 16:51

18.03.2016 17:19

18.03.2016 18:23

18.03.2016 18:30

Antti Haapakoski
Adressin tekijä

#8 Tässä on väkivallattoman vaikuttamisen jättiläisen puhe "I have a dream"

18.03.2016 19:07

Olen aina ihaillut Martin Luther Kingin suoruutta, kun hän näki lain suojelemaa vääryyttä. Jo nuorena sydämeni iski tulta ja silmäni täyttyi kyynelistä, kun kuuntelin väkivallattoman ajattelun ihanaa sanomaa. Tässä hän nyt on, ikuinen valo ihmiskunnan vääryyden yössä. Martin Luther King "I have a dream":

https://www.youtube.com/watch?v=3vDWWy4CMhE

Antti Haapakoski
Adressin tekijä

#9 Tässä on väkivallattoman vaikuttamisen toinen jättiläinen Äiti Teresa

18.03.2016 19:17

Muistan nuorena, kun Äiti Teresa kuoli. Olin tuolloin hengellisesti rajoittunut ja minulle sanottiin, että Äiti Teresa joutui helvettiin koska ei tehnyt parannusta vaan yritti päästä omilla teoillaan taivaaseen. Olin tuolloin vanhoillislestadiolainen. Sydämessäni oli koko ajan pistos, joka ei parantunut. Taistelin vuosia saadakseni sisäisen rauhan. Lopulta minä näin Äiti Teresan edessäni ja totesin, että sinä olet sydänjuuria myöten hyvä ihminen. Äiti Teresa oli edelleen minun edessäni ja totesin, että Äiti Teresa on Jumalan edessä puhdas kuin kyyhkynen. Äiti Teresa oli edelleen minun edessäni ja totesin, että minä luovun väkivallasta enkä hyväksy koskaan sitä että yksikään ihminen joutuisi helvettiin. Silloin Äiti Teresa poistui ja muuttui enkeliksi.

(Tämä kertoo sydämen taistelusta, ei konkreettisista tapahtumista)

https://www.youtube.com/watch?v=I36Nistc9wE

19.03.2016 19:18

19.03.2016 21:37

20.03.2016 04:49

20.03.2016 10:53

Vieras

20.03.2016 16:48

Anno Domino 2016 on Laestadiolaisuuden pakottelun- uhkailun- ja väkivallan Jeesuksen nimessä , uhrien vuosi.

Vieras

22.03.2016 12:54

Kirjoitus on täyttä asiaa.

Vieras

22.03.2016 16:59

Koska itse olin yli 40, kun pystyin hakeutumaan asiassa hoitoon (ilmoituksen puolestani teki eräs läheinen) ja tekijä sai rangaistuspäätöksen, istui saamastaan rangaistuksesta puolet. Rikos olisi vanhentunut samana vuonna. Oli raskas prosessi, enkä olisi selvinnyt ilman läheisten, ystävien ja viranomaisten apua.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

22.03.2016 21:38

23.03.2016 17:59

25.03.2016 20:46

26.03.2016 20:27

Vieras

27.03.2016 11:05

Nykyistä lakia kierretään liian helopsti, mm poliisin ollessa intressiryhmän jäsen.

Käytetään "hyvävelisysteemiä" ainakin SRK,osalta.

Vieras

31.03.2016 13:08

Pedofiili ei kunnioita ainutkertaista ihmiselämää teollaan pilaa loppuelämäksi ihmisen koko elämän.

Vieras

01.04.2016 14:46

Raskas rikos ei saa vanhettua, kuolemantuomio olisi liian helppo ulospääsy pedofiilille. Lisäksi lakia pitäisi toteuttaa kuten rikoslakiin kirjattu "...rikoksentekijä menettäköön rikosvälineensä valtiolle..." . Mieheltä vehkeet pirtuun lillumaan ja naiselta poljettavalla singerillä värkki umpeen (huom. pedofiileiltä).

Vieras

#24 Re:

05.04.2016 12:49

Voimia Sinulle,  olet ROHKEA ihminen ❤!!! 

Antti Haapakoski
Adressin tekijä

#25 Pedofilian uhreja diagnosoidaan tietämättömyyden vuoksi

06.04.2016 22:54

Minusta vaikuttaa siltä, että pedofilian uhreille isketään kaikenlaisia diagnooseja selittämättömien oireiden vuoksi. Todellinen diagnoosi olisi "pedofilian uhri". Etenkin lastaan hyväksikäyttäneet vanhemmat saattavat olla jopa hoitoneuvotteluissa analysoimassa vaiennetun lapsensa mielenterveysongelmia. Hoitoneuvottelut saisivat aivan uuden luonteen, kun "selittämättömien oireiden" sijasta puhuttaisiin oikeasta asiasta. Siis pedofiliasta. Ja tällöin vanhempien rooli hoitoneuvotteluissa muuttuisi oikeus-saliin, jossa he olisivat syytettyinä pedofiliasta.

_____

Minulla on unelma. Unelma siitä, että pedofilian uhrit voivat olla presidenttejä, pääministerejä, talousjohtajia, moraalisia johtajia, ahkeria työläisiä. Nykyinen tilanne on irvikuva. Pedofilian uhreja psykologisoidaan ja perkataan. Oikeudessa maksettavien korvausten tulisi olla kerta kaikkiaan niin suuria, että pedofilian uhrilla olisi mahdollisuus tehdä muutakin elämässään kuin vain ottaa vastaan psykoosilääkkeitä ja niiden todistettuja sivuvaikutuksia. Sen lisäksi, että pedofilian uhrit on saatava oikeuden eteen saamaan oikeutta kärsimistään vääryyksistä, sen lisäksi pedofilian uhreja on suojeltava psykiatriselta mankeloinnilta antamalla työtä, oikeutta puhua julkisesti kärsimästään vääryydestä sekä oikeutta valita itse ne lääkkeet jotka oikeasti auttavat. On olemassa myös hyviä unilääkkeitä ja psykoosilääkkeitä, kunhan vain annostukset ovat kohdallaan ja lääkäreiden asenne potilaan kokemukseen perustuvaa lääketietämystä kohtaan on oikea. 

Kommentoi adressia

Facebook
Pitäisikö kansanedustajien palkkaa nostaa?