Boikotoi matkapuhelin klubi palveluja
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Boikotoi matkapuhelin klubi palveluja.
|
Jari Suominen Turku |
#1 On kokemusta24.03.2008 15:22samasta asiasta.Tilasin jonkin palvelun ja rupesin ihmettelemään kun palvelusta tuli viestejä usein vaikken ollut käyttänyt sitä.Sitten havaitsin saldoni hupenevan tahtia 1e/viesti!Siis vaikka en lähettänyt viestejä!Tällainen ei voi olla minkään lakien mukaista-mutta siitäkös nämä hallituksen erityissuojeluksessa olevat roistot vähät välittää...Sain viestit loppumaan kun löysin ohjeista tiedon miten se tehdään.Silti vasta kolmen lopetusviestin jälkeen "palvelu" lakkasi. Tänään katsoin aamulla nelosen lastenohjelmia.Siellä tarjottiin "Zed"-klubin jäsenyyttä hintaan 10e/kk ja pienessä tekstissä sanottiin sopimuksen syntyvän kun lähettää tekstiviestin numeroon ja jatkuvan ainaisesti jos asiakas ei tee mitään.Mainos oli suunnattu lapsille....Siinä kylläkin hurskaasti toivottiin että lapsi kysyisi huoltajan lupaa... En tiedä kenen tämä "Zed"-klubi on mutta pahoin pelkään että se on sama operaattori jonka palveluja käytän nyt kirjoittaessani tänne. Tuollainen on sellaista lasten hyväksikäyttöä jossa kaikenmaailman pedofiilit jäävät kirkkaasti kakkoseksi.Tällainen mafiamainen tyrkytys ja sopimukset joista ei voi kieltäytyä on oksettavaa.Se on Saddam Husseinin touhujen veroista koska se kohdistuu avuttomiin ja helposti koukkuun meneviin lapsiin. Suuryritykset tekevät mitä lystäävät laeista välittämättä ja Suomen koiramainen hallitus,KOK ja Kepu sisävuorossa ja sdp ulkokentällä, sallii sen tapahtua ja jopa verovaroilla tukee tällaisia toimijoita.Muistissa on hyvin Nestlen ja monen muun ylikansallisen yhtiön häikäilemätön toiminta lasten hyväksikäyttäjinä.Myös tekstivippiyhtiöt perustavat bisneksensä pulassa olevien hyväksikäyttöön. Tiedän että minulle voi sattua tapaturma kun julkisesti puhun näistä mafiamaisista bisneksistä mutta en voi olla hiljaa. P.S. Turussa ei kannata käyttää erästä polkupyöräliikettä Hämeenkadulla.Siellä ryöstettiin juuri hiljan eräs tuntemani henkilö, joka kiltteytensä perusteella on lapsen tasolla eikä uskalla pistää hanttiin.Hinta kuulema olikin eri kuin ennen työtä sovittiin (ja sovittu hintakin, 10e kahden siipimutterin asentamisesta, oli järjetön), Tällaista mafiatouhua Suomessa.God bless America, Sieg Heil! |
|
| |
|
Jani Malmberg Helsinki |
#2 Omia kokemuksiani!24.03.2008 18:20Itselläni oli nauru tiukassa kun sain Intrum justitia:lta noin 805 euro perintälaskun. Kyseessä on Elisan operaattori, jolta en ole saanut yhtään paperilaskua kotiini vaan kaikki laskut mitä on tullut on ollut perintälaskuja. Varmaan viisi kertaa tässä puolen vuoden sisällä olen laittanut kirjallisen kirjeen, jossa reklamoin laskutuksesta. Yhtään vastausta en ole saanut asian tiimoilta. Soitin jopa Elisalle, että eikö voisi tavata jonkun henkilökohtaisesti jossain vaikka pääkonttorissa niin asiakaspalvelusta töksäytettiin vain kylmästi se ei ole mahdollista. No minun piti sitten lukemattomien puhelinsoittojen ja yhdistämisien jälkeen kysellä puhelinliikenteestäni sellaista erittelyä, josta näen minuutilleen mikä on veloittanut minun liittymääni. Koko 805 euro laskusta oli ehkä noin 200 euroa puheluita, joita Elisa ei ole voinut laskuttaa minulta ja loput 600 euroa klubipalveluja. Selasin monen kuukauden laskut läpi ja näin kuinka esim celdorado joku klubi palvelu oli veloittanut minua 1,95 € /palveluviesti. Näitä eri klubipalveluja oli monta ja suurimmasta osasta en saanut mitään tietoa oikein, että kenen vastuulla koko lafka on? Ihmetyttää vain miten ihmisiä pakkorahastetaan näillä klubeilla ja eikä tarvitse suoranaisesti edes tilata mitään joidenkin kilpailujen kautta joutuu väkisin näiden palveluiden jäseneksi eikä siitä välttämättä tule mitään ilmoitusta. Tämä on minun mielestäni aika törkeää käytöstä melkeimpä rikollista touhua. Tämän takia minulla loppui huumori palveluita kohtaan. :( |
|
| |
|
'_' ___ _s |
#3 SUOMI ENSIN JA SUOMEN KANSA !!!!!!!!!!17.05.2020 16:31
EN TIIÄÄ MISTÄÄÄ OON KYYSEE MUUT SUUOOSIIIN SIILTIII MIIEEELUUMMIIN SUOMALAISTAA ELI OSTAKAA NOKOALAISTAAA !!!
ÄLKÄÄÄ AMEERICCALAISTAA CIINAALAISTAAA HOOMOOO KÄNNYYYKKÄÄÄ KUTEEEN AIP HIVIT TAI I GAY PADIT !!!!!!!!!!!
SUOMI ENSIN JA NATO MAASTA SOMALIENEINEEN USAN KASVATTEINEEN ULOOOSSSSSSS !!!!!!!!!! |
|
| |
|
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Mutalan koulun jatkoaika on investointi Joensuun tulevaisuuteen
611 allekirjoitusta
611 Allekirjoitukset / 7 päivää
03.06.2026
Kasakkamäen koulu säilytettävä – lakkautusperusteet arvioitava uudelleen
1 004 allekirjoitusta
336 Allekirjoitukset / 7 päivää
19.05.2026
Pelastetaan Martinniemen koulu – lähikoulu kuuluu lapsille
1 262 allekirjoitusta
240 Allekirjoitukset / 7 päivää
20.05.2026
Luumäen kuntalaisia on kuultava ennen keskittämispäätöksiä
164 allekirjoitusta
164 Allekirjoitukset / 7 päivää
05.06.2026
Kauniin keskustan puolella – vastustamme Kauppahallin korttelin pilaamista ylimitotetuilla rakennuksilla!
843 allekirjoitusta
135 Allekirjoitukset / 7 päivää
21.05.2026
Ei ydinaseita Suomeen - Inga kärnvapen i Finland!
2 731 allekirjoitusta
132 Allekirjoitukset / 7 päivää
02.04.2026
Älkää purkako toimivaa palvelua – säilyttäkää kasvatus- ja perheneuvonta sosiaalihuoltolaissa
11 236 allekirjoitusta
106 Allekirjoitukset / 7 päivää
07.05.2026
Tuusulan lampaat laitumella - toiminnan jatkaminen nykymuodossa Tuusulan kunnassa
1 013 allekirjoitusta
82 Allekirjoitukset / 7 päivää
18.05.2026
Ei lumenkaatopaikkaa Keskuspuistoon! Alue tulee säilyttää luonnolle, liikunnalle ja lapsille!
2 083 allekirjoitusta
66 Allekirjoitukset / 7 päivää
10.12.2024
Viittomakielisen kulttuurin rahoitus tulee turvata
659 allekirjoitusta
65 Allekirjoitukset / 7 päivää
19.05.2026
PELASTETAAN KOULUT JA PÄIVÄKODIT – LASTEN TULEVAISUUS EI OLE SÄÄSTÖKOHDE (HAMINA)
1 201 allekirjoitusta
57 Allekirjoitukset / 7 päivää
07.04.2026
Loppu rasismille - yhdessä vahvempia!
3 029 allekirjoitusta
38 Allekirjoitukset / 7 päivää
17.03.2025
Savon oikoradan Lusin linjauksen vastustaminen
314 allekirjoitusta
34 Allekirjoitukset / 7 päivää
18.05.2026
Lappeenrannan Kauppatori tulee suojella ja kehittää, adressi 2026
1 413 allekirjoitusta
32 Allekirjoitukset / 7 päivää
13.04.2026
Oikeutta Fitness24Seven jumppaohjaajille!
166 allekirjoitusta
22 Allekirjoitukset / 7 päivää
15.05.2026
Säilytetään Tuusulan Tuuskoto ja sen puisto
1 342 allekirjoitusta
18 Allekirjoitukset / 7 päivää
15.04.2026
Adressit.com
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.