Adressit.com

Meluisat kaappikellot kiellettävä kerrostaloissa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Meluisat kaappikellot kiellettävä kerrostaloissa.

Markus Sjögren
Masku

25.07.2008 13:31

sarjassamme turhat adressit
Muumipappa ¤
Adressin tekijä

#2 Höpö höpö!

25.07.2008 15:36

Tämä haukkuminen menee liiallisuuksiin. Häiriintyneisyys pilaa ihmiseltä elämänlaadun. Eikä sellaista sarjaa täällä edes ole, joten Markus suoraan sanoen haistaa p***a.
Niko Heikkilä
Vaasa

#3 Mummon löytäneet netin

26.07.2008 01:24

Kukakohan tälläsin adressinkin on keksinyt juuri tälläiset pikkutarkat mummat ja papat ,jos tälläinen "MELU" haittaa nii muuttakaa takas maalle.
Antti Hakamies
Askola

27.07.2008 15:43

Ei tarvii asuu kerrostalossa jos tuollainen häiritsee... Kieltäkää nyt ihmeessä vielä autoilla tulo parkkipaikoille melun takia!
Kenneth A Wrede
Helsinki

#5 Minä Minä maa!

28.07.2008 00:29

Kyllä näin on, ehtottomasti,
Meinaan onhan se kauheata että jollakulla on mummolta tai vaarilta peritty kello, joka vieläkin käy, ja vielä tikittää ja sen lisäksi jopa lyö aikaa ja sattuu sitten 20-40 vuoden asumaan Minun naapurissa ja siis häiritsee Minua. Eihän semmoista voi vaan sallia tänä teknolokian aikana Minä Minä maassa, eihän?
Nykyisinhän (muovi-)kello heitetään menemään kun patterit loppuvat, eihän "kukaan" joka on jotakin
osaa, saatikka vaivaudu (=jaksa) vaihtaa paristoa. Jos nyt sattuu pörssissä olleen oikesati hyvä päivä niin sitten voi ostaa hiljaisen Rolexin, mutta, onhan se aivan kauheta etteivät naapurit kunnioita Minun rauhaa. Jos Minä örisen kolmen aikaan yöllä ja / tai soitan musiikkia noin 110 decibelin volyymilla Minun
10.000 Euron kotiteatteri-dvd-cd-ym-design-yhdistelmä-vekottimella Kaivarissa, niin se on Minun juttu, eiks niin, onhan,eikä se kuulu kenellekään, mutta jos joko häiritsee Minua, niin.....

Sääliksi käy herkkäkuuloisia Minä Minä maassa.

Vieras

01.04.2012 17:34

Olisi minun mielestäni tältä osin kiva kasata kaikki pääkaupunkiseutulaisten kaappikellot valtavaksi kokoksi jollekin Helsingin edustan ulkosaarelle ja polttaa nämä tuossa. En minäkään tällaisia erittäin kauheita metelöiviä hyväksy kotonani.