McDonald's Korsoon.
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista McDonald's Korsoon..
|
minna viitala oulu |
#1 toivottavasti tukehdutte31.01.2008 23:24pikaruokaan. tai ainakin verisuonien ahtaumiin. |
|
| |
|
Joel Martin Vantaa |
#207.08.2010 15:45Sen pitäisi olla drive-in jotta saisi aterian kätevästi kotimatkalla :) |
|
| |
|
Rawb |
#3 Re: toivottavasti tukehdutte29.09.2010 14:55#1: minna viitala - toivottavasti tukehdutte Ainakki kuolis ilosena maha täynnä pikasafkaa :D |
|
| |
|
Vieras |
#4 Re: toivottavasti tukehdutte29.09.2010 21:12#1: minna viitala - toivottavasti tukehdutte miksei kukaan halua drive-junaan donollsia |
|
| |
|
Vieras |
#530.09.2010 16:41Just joo. Veronmaksajat siis rakennuttaisi naperoille roskaruoka paikan? Mäkkäreitä on muutenkin aivan liikaa. Syökää oikeaa ruokaa. |
|
| |
|
Vieras |
#606.05.2016 11:24Ostakaa perunoita perunalaarista lähikaupoista. Keittäkää ja paistakaa potut itse. Omakotiasukkaat voi kasvattaa muutaman sängen pottuja itse pihallaan. |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.