pikavipit historiaan
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista pikavipit historiaan.
|
Niko Juvonen Lahti |
#1 En allekirjoita!23.03.2009 19:27Ihmiset, en allekirjoita, eikä tulisi teidänkään! Vaikken itsekään diggaa pikavipeistä, olisi epäreilua mielestäni firmoja kohtaan estää bisneksensä. Ja mitäs vielä, pakko tähän on vielä sanoa, että ihmiset, jotka ottavat vippejä ja joutuvat pulaan, ovat tyhmiä luusereita.. |
|
| |
|
LIISA Pyrylä Adressin tekijä |
#2 oikein23.03.2009 20:03älä allekirjoita jos siltä tuntuu Ps . Kuisma Aina voi luottaa sinuun kuin betoniin, Kiitos siitä T.L |
|
| |
Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)
31.08.2009 02:18- Poiston ajankohta: 20.01.2013
- Poistamisen syy: liian henkilökohtaisia asioita
|
sivarivalvoja Vieras |
#4 Allekirjoitan nimettömänä24.07.2010 13:52Olin itse luomassa adressia tämän asian taholta mutta ajattelin josko haluaisit tehdä yhteistyötä? Olen käymässä aggressiiviseen toimintaan pikavippifirmoja ja mainontaa vastaan ja tehtävää on paljon. Otan yhteyttä sinuun myös sp:llä. Toistaiseksi joudun toimimaan nimettömänä.
|
|
| |
|
Vieras |
#5 Re: En allekirjoita!19.08.2010 08:20#1: Niko Juvonen - En allekirjoita! Tottakai allekirjoitan ja toistenkin pitäisi allekirjoittaa. Pikavippifirmat pitäisi lailla kieltää. Näen päivittäin työssäni tapauksia, joissa ihmiset, varsinkin nuoret, ovat ajautuneet helvetilliseen tilanteeseen pikavippien ottamisen vuoksi. |
|
| |
|
sivusta seurannut Vieras |
#6 rikollista toimintaa03.09.2010 13:50pikavippifirmojen koronkiskonta pitäisi lailla kieltää.
|
|
| |
|
Mummo 66 Vieras |
#7 Todella rikollista.06.09.2010 08:29Nuoret säälittää,jotka vasta opettelevat oman rahan käyttöä.En hyväksy myöskään puhelimeeni tullutta mainosta,"ota lainaa" Otan kyllä mutta pankin kautta,ei onneksi ikänä ole joutunut nykyajan pikavippikierteeseen.Vaikka olihan se ennenmuinoin opiskelu itsenikin rahoitettava vekselillä. Onko nykynuorille sellainen tuttua? |
|
| |
|
kaikki on joskus ollut nuoria |
#8 Re: Re: En allekirjoita!10.12.2010 15:10#5: Vieras - Re: En allekirjoita! Joo niin olen minäkin vastaan näitä pikavippejä, kämppikseni tilasi kännykälläni pikavippejä ja kävi nostamassa tililtäni ennen kun olin edes herännyt harvase päivä, tällöin olin vielä työtön ja sosiaalitoimiston olisi pitänyt maksaa minulle toimeentulotukea mutta kun he näkivät tililleni tulleet pikavipit , he katsoivat sen olevan tuloni eikä maksanut minulle mitään puoleen vuoteen. Sitten menin töihin mutta siitä puolen vuoden työttömyys ajasta minulle kertyi ulosottoon n.8000 euroa oikeudenkäynti kuluineen. Tiedän että olin nuori ja naivi kun luotin kämppikseeni ja enkä tiennyt oikeuksiani suomen kansalaisena mutta näissä asioissa on pitkät seuraukset ja minusta nuoria pitäisi ohjata näissä asioissa tai ainakin varoittaa ja jos lainan otto olisi hiukan vaikeampaa ehkäpä väärinkäyttöjä ei syntyisi niin helposti |
|
| |
|
Vieras Vieras |
#9 Re: rikollista toimintaa15.01.2011 22:16#6: sivusta seurannut - rikollista toimintaa juurikin näin, koronkiskonta pitäisi lailla kieltää. ja samaa mieltä siitäkin että joka niin tyhmä on että pikavippeihin lankeaa, periaatteessa joutaakin kuolla pois. |
|
| |
|
Tyhmä Vieras |
#10 Sinisilmistä harmaiksi28.01.2011 23:20Joopajoo... Allekirjoitin, ikinä en ole pikavippejä ottanut (enkä niitä saisikaan), mutta läheltä nähnyt miten nuoret sotkevat asiansa niillä. Itse jouduin toisella tavalla kusetetuksi nuorena, niskassa mahdottomat velat joista en pääse ikinä, tilanne on niin toivoton ettei ole edes mielenkiintoa yrittää. Jep, joutaisin kuolla pois kun olin joskus kymmenen vuotta sitten niin hemmetin hyväuskoinen ja hyväksikäytettävissä. Ja vieläpä selvinpäin toisin kuin monet pikavipin ottajat jotka voivat tyhmyyttään puolustella sentään kännillä. Vai olisiko kaiken takana sittenkin äitini joka jankutti ettei valehdella saa ja kuvittelin ettei kukaan valehtele? Mistäs minä olisin voinut tietää että valehtelevia k***päitä on maailma pullollaan, kun kukaan ei kertonut, enkä itse ikinä valehdellut? Niin tai näin, pikavipin ottaminen, on se sitten tyhmyyttä tai mitä tahansa, onko se OIKEIN että toisten tyhmyyttä saa käyttää rankalla tavalla hyväkseen, mahdollisesti pilaten sen tyhmän ihmisen koko loppuelämä? Onko se oikein jos onnistut kusettamaan naapurin mummoilta rahat, olet rikkautesi ansainnut? Huh helvetti mikä ajattelutapa... Täytyy muistaa korostaa omille lapsille miten kieroa sakkia ympärillä sikiää etteivät olisi ihan niin helposti kusetettavissa kuin oma äiti aikoinaan... |
|
| |
|
Sivustakatsoja Vieras |
#11 Mainostuksen voisi kieltää09.03.2011 18:30Suomessahan on vahvojen alkoholijuomien ja tupakan mainonta kielletty. Pikavipit voisi ihan hyvin laittaa samaan nippuun. Noita mainoksia näkee koko ajan metroon mennessä ja tyypillisesti olen ollut lähinnä huv'ittunut siitä, että just joo, kuka ottaa lainan moisilla ehdoilla? Totuus ei sitten olekaan niinkään huvittava kuin surullinen. Lisäksi onhan työstäkin kaikenmoisia lakeja olemassa, ja samaan malliin voisi noita lainaehtojakin rajoittaa lakisääteisesti, että niillä olisi edes etäisesti jotain tekemistä reiluuden kanssa. |
|
| |
|
Ei edes persut Vieras |
#12 Laillistettua rikollisuutta07.06.2011 14:13Maailman helpointa rahaa kiskotaan nuorilta ja muilta vähätuloisilta ilman minkäänlaista moraalia. Yhdelläkään poliitikolla (eduskunnasta puhumattakaan) ei ole selkärankaa puuttua suoraan sanottuna rikolliseen toimintaan. |
|
| |
|
Vieras |
#1311.06.2011 19:02Oiva keino kiusata holtittomat tuhoon. |
|
| |
|
Barikkaadeille! |
#14 Pikalainat koronkiskontaa?06.10.2011 16:29No nythän alkaa viimein näyttää siltä, että pikalainat kielletään lailla. Kokoomuksen johdolla tietysti. Toivottavasti myös muihin lainoihin saadaan pian korkorajat niin loppuun pankkien loisiminen työtätekevien selkänahasta. Ei yli 2% korolle niin asuntolainoissa kuin kulutusluotoissakin! |
|
| |
|
Turmiolan tommin läheinen |
#15 Tarpeettomat ansat kiellettävä20.10.2011 17:35Pikavipit ovat yhteiskunnalle aikapommi. Ja mikä tärkeämpää: kuinka monen yksilön alla sen aikapommin vielä pitäisi antaa laueta? Mitään todellista tarvetta pikavippibisneksen olemassaololle ei ole. http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Pikavipit+ovat+aikapommi/1135268812138 Tällä hetkellä meno on kuin villissä lännessä... "the land of brave and free to rip you off". |
|
| |
|
Hytsky |
#16 Re: Kiitos24.11.2011 13:04#3: Kuisma Lappalainen - Kiitos No mitä yhden euron lainaaminen panttikonttorista maksoi, eli mikä oli lainan kokonaiskustannus suhteessa lainattuihin euroihin? |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.