Erämaan kutsu, King Fang ja White Fang animet dvd:lle

11.11.2023 Kyseinen adrssi on suljettu.

Tilannekatsaus 12.7.2008 (Kyllä, tämä on vielä elossa): Adressi on ollut pystyssä vähän yli vuoden, ja allekirjoituksia on tähän mennessä kertynyt 357 kappaletta. Näin vähäinen ja hidas kiinnostus ei todellakaan vakuuta julkaisijoita julkaisun kannattavuudesta, eikä kyllä minuakaan lähettämään adressia eteenpäin. Syynä heikkoon kiinnostukseen saattaa olla: A. Adressin animet ovat kansalle (liian) tuntemattomia/ eivät vaan kiinnosta B. Adressista ei uskota olevan hyötyä C. Adressilla toivotaan liian montaa elokuvaa kerralla D. Adressi ei ole tavoittanut oikeaa yleisöä. Adressi jää auki, jos se vaikka joskus saavuttaisi lähetyskelpoisuuden. Kyseisistä animeista oikeasti kiinnostuneita pyydetään lähettämään julkaisutoive sähköpostitse Future Filmille osoitteeseen sari@futurefilm.fi tai mikaela@futurefilm.fi Huom! Allekirjoituksiksi ei pilanimiä, ne tullaan poistamaan. Vetoomuksen tarkoituksena on saattaa julkaisijoiden tietoon kansan kiinnostus ostaa Erämaan kutsu, King Fang ja White Fang (Valkohammas) nimiset anime-elokuvat suomeksi dvd:llä. White fangin "jatko-osa" Hashire shiroi okami (Run! White wolf) toivotaan myös dvd:lle. Näissä kaikissa on pääosassa koira/susi. Erämaan kutsu on julkaistu Suomessa vhs-kasettina joskus 80-luvun lopussa, Hashire shiroi okami (Run! White wolf/Valkohammas) taasen 1993-1994 kahdessa osassa. Erämaan kutsu ja White Fang perustuvat Jack Londonin kirjoihin. Oman käsitykseni mukaan King Fang muistuttaa jossain määrin Hopeanuolta, joten tämä kiinnostanee monia Hopeanuoli-faneja. Vaatimuksina on saada, mikäli mahdollista, näihin seuraavanlainen sisältö: ääniraidat: japaninkielinen, suomenkielinen (mikäli olemassa, uutta duppia ei tarvitse tehdä) ja englanninkielinen (mikäli olemassa) tekstitys: ainakin suomeksi lisämateriaali (ei välttämätön): mikäli keksitte jotain. Ruotsinkielistä ääniraitaa ja/tai tekstitystä ei ole pakko laittaa, mutta varmaan joku haluaisi myös ruotsin kielen näihin. Erämaan kutsu King Fang White Fang Run! White wolf/Valkohammas Taloudellisesti kannattavan julkaisun rajana taidetaan Suomessa pitää 1000:tta myytyä kappaletta, joten mikäli 1000:n allekirjoittajan raja ylittyy, niin silloin viimeistään lähetän vetoomuksen eteenpäin mahdollisimman monelle taholle. Lisätty 6.6: 500 nimeä on alaraja vetoomuksen eteenpäin lähettämiselle. Lisätty 22.5: En nyt oikein tiedä, että mikä julkaisu tuo alempana oleva Erämaan kutsu on (kansikuva ainakin on sama kuin vhs-kasetissa (ainakin ruotsalaisessa kasetissa)), sillä AudVid aikoo julkaista Skriet från vildmarkenin (Erämaan kutsu) Ruotsissa. Daisuki.se Lisätty 24.4: Huomasin äsken että Erämaan kutsu näyttäisi olevat dvd:llä naapurimaassa Ruotsissa. Linkki Lisätty 21.4: Kiitokset Raichu Saanalle minibuttonista Lisätty 19.4: Mainostus kuvat (netissä)