Koiravero takaisin

Koiravero takaisin, kiitos!

Mielestäni koirissa ei ole vikaa, vaan omistajissa.
Koirat saastuttavat samanlailla, kun ihmiset ja parhaassa tapauksessa koiria on 2 tai enemmän taloudessa. Omistajat eivät ymmärrä, että heidän kulta ei ole naapurin kulta, jos koirankakkaan uppoaa naapuri. Mielestäni fiksulla koiranomistajalla on kakkapussi ja lapio lenkillä mukana ja hän kerää jätökset pussiin. Silloin kellekkään koira ei ole ongelma ja siitä iloitsevat muutkin. Lähinnä ärsyttää omistajien välinpitämättömyys ja sitä voitaisiin estää esim. verolla.

Ei ole kiva lenkillä juosta koiran kakkaan, kun sitä on keskellä tietä ja siellä sun täällä. Eikä olen kivaa myöskään se, että uppoan koiran kakkaan, kun leikkaan nurmikkoa tontiltamme aitojen ulkopuolelta.

Itse olen koiran sekä kissanomistaja. Enkä koe aiheuttavani suurta ongelmaa ympäristölleni lemmikeistä, koska kissani on sisäkissa siis ei mitään haittaa naapureille ja koirani kanssa käyn lenkillä lapion ja kakkapussin kanssa tai sitten jossakin metsässä.

Ida-Sofia Natunen    Ota yhteyttä adressin tekijään