Konemusiikki kiellettävä

Poliisi ratsasi taas kerran tänä vuonna Konemetsä-tapahtuman, jossa useat sadat ihmiset jäivät kiinni huumeidenkäytöstä. Kuinka tämä voi olla mahdollista hyvinvointivaltiossa!? Syynä on tapahtuman edustama ns. konemusiikkikulttuuri, joka salakavalasti houkuttelee nuoret käyttämään erilaisia huumausaineita suonensisisesti jopa poliisitoimien uhalla.

Tähän maahan ei tarvita enää ainuttakaan huumeidenkäyttäjää lisää! Tästä syystä huumeiden käyttöön johdattava konemusiikki tulisikin kieltää lailla.

Konemusiikki perustuu yksitoikkoisiin rytmeihin, joiden tarkoituksena on saada kuulijansa huumausaineiden käytölle otolliseen ns. transsitilaan. Konemusiikin tekeminen ei myöskään vaadi minkäänlaisia musikaalisia taitoja, vaan sitä pystyy tuottamaan kuka tahansa -- esimerkiksi uusia uhreja liigalleen etsivä paatunut huumerikollinen -- pelkällä napinpainalluksella.

Me allekirjoittaneet vaadimme siis, että ns. konemusiikki luokitellaan lainsäädännössä suoraan huumausaineeksi ja sen kuuntelemisesta on tehtävä huumausaineen käyttörikos.

PS. Myös ohjelmistopiraattien alullepanema ns. Assembly-tapahtuma johdattaa osallistujiaan konemusiikkiin ja sitä kautta huumeidenpiikityskulttuuriin, mikä on yksi lisäsyy miksi myös Assembly-tapahtuma tulisi kieltää vahingollisena. Assembly-tapahtuman kieltämiseksi olen tosin jo laatinut oman adressinsa, joten siitä ei tässä yhteydessä enempää.

Sakarias Lehtomäki    Ota yhteyttä adressin tekijään