Korisliigan liigapäällikkö Pekka Valpolan eroaminen

Vaadimme Korisliigan liigapäällikkö Pekka Valpolan erottamista tai hänen omaa eropyyntöään tehtävästä.

Valpola EI ole tehtäviensä tasalla ja hänen toimintansa haittaa Suomen koripallon kehitystyötä.

Elämme vuotta 2012 ja jokaisen urheilutoiminnan johtotehtävissä olevan henkilön tulisi ehdottomasti nähdä kehitysmahdollisuudet eikä olla niiden jarruna.

"Suomen Koripalloliitto määräsi Aleksi Valavuoren toimintakieltoon eilisen Maamme-laulu -kohun jälkimainingeissa. Valavuori olisi halunnut tuoda kotimaisen tähtiartistin Nilan Bisonsin ensimmäiseen puolivälieräotteluun kunnioittamaan Loimaan historian ensimmäistä playoffs-ottelua Maamme-laulun muodossa. Korisliigan liigapäällikkö Pekka Valpola asettui poikkiteloin ja kielsi jyrkästi kaiken laulamiseen liittyvän toiminnan Korisliigan otteluissa. Valpolan mielestä kansallislaulun tai minkään muun laulun esittäminen ei sovi urheilutilaisuuteen. Mm. NBA:n, NHL:n ja SM-liigan liigapäälliköt ovat asiasta täysin eri linjoilla." -Lähde: Veikkaajat.com

Olemme suomalaisia ja ylpeitä siitä, Maamme-laulu kuuluu EHDOTTOMASTI jokaisen suureen urheilutapahtumaan, oli se sitten Hippokisat, jääkiekon SM-finaali, yleisurheilun EM-kilpailut tai koripallossa Loimaan historian ensimmäinen playoffs-ottelu. Eihän KUKAAN   V O I   kieltää Maamme-laulun esittämistä.

Nyt kun olemme nähneet että Pekka Valpolan mielipiteet ovat näin jyrkkiä, mitä muuta hän tekee estääkseen koripalloa kehittymästä maassamme? Urheiluliigojen johtoon tarvitaan ehdottomasti osaavia ja lajia eteenpäin vieviä ihmisiä, ei Pekka Valpoloita.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Heikki Tallinen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö perintövero poistaa?