AYY:n on välittömästi kumottava edustajiston kokouksen 7/2020 kohdan 10 päätöksen täytäntöönpano.

Aalto-yliopiston ylioppilaskunnan säännöt, 49 § Aloitteen tekeminen

Kolmellakymmenellä (30) ylioppilaskunnan jäsenellä on oikeus tehdä aloitteita ylioppilaskunnan edustajistolle, talousjohtokunnalle ja hallitukselle.

Edustajiston on vastattava aloitteeseen kahden (2) kuukauden, talousjohtokunnan yhden (1) kuukauden ja hallituksen yhden (1) kuukauden kuluessa sen jättämisestä ylioppilaskunnan toiminnanjohtajalle.

Me allekirjoittaneet vakuutamme olevamme Aalto-yliopiston ylioppilaskunnan jäseniä ja osallistumme jäsenaloitteeseen, jolla vaadimme, että AYY:n on välittömästi kumottava edustajiston kokouksen 7/2020 kohdan 10 päätöksen täytäntöönpano ja kyseisessä kohdassa päätettyjä rahoja ei jaeta pois korona-avustuksina. Ylioppilaskunnan tehtävä ei ole toimia jäsenistönsä välisten tulonsiirtojen välittäjänä.

************************************************

Aalto University Student Unions Constitution, 49 § Making of initiatives

Thirty (30) members of the Student Union shall have the right to make initiatives to the nd the Board.

The Representative Council shall reply to the initiative within two (2) months, the Finance Board within one (1) month and the Board within one (1) month of its submission to the Executive Director of the Student Union.

We who have signed, assure that we are members of AYY and participate in this initiative, in which we demand that AYY has to immidiately cancel the execution of the decision made in the representative councils meetin 7/2020, section 10 and that the money would not be distributed as coronavirus benefits. The student unions function is not to act as a distributor of income between its members.

Märt Vesinurm, Edustajistoryhmä Vapaus Valita - Freedom to Choose    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Märt Vesinurm, Edustajistoryhmä Vapaus Valita - Freedom to Choose voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Kannatatko perustuloa?