KOTIRAUHAA KOTEIHIN!

ADRESSI ON TARKOITETTU Helsingin kaupungin asunnot Oy:n hallituksen puheenjohtajalle ja apulaiskaupunginjohtajalle Hannu Penttilälle

Katsomme, että nykyisten Suomen lakien ja kiinteistöjen järjestyssääntöjen vapaa tulkinta eivät läheskään takaa kotirauhaa kerrostalon asukkaille. Kiinteistöjen toimitusjohtajien toimettomuus ja haluttomuus reagoida asukkaiden valituksiin ja  usein mahdottomuus kolmen asunnon asukkaiden valitusten allekirjoittaminen tuo ongelmia ja hankaluuksia erilaisista naapurin meluista kärsiville.

Ehdotamme hyödyttömän vuokralaistoimikunnan tilalle tai sen lisäksi luoda todistajaryhmä, joka tarvittaessa voi käydä pyynnöstä (ympäri vuorokauden) todistamassa melun olemassaolosta.

Ehdotamme tiukentaa järjestyssääntöjä kotirauhan häiritsemisen kohdalla.

Ehdotamme sen lisäksi sakkojärjestelmän käyttöönottoa asukkaiden rauhan rikkomisesta kaikkina vuorokauden aikoina.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Anna Riipinen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö perintövero poistaa?