Eläinsuojelurikkomuksista kovemmat rangaistukset

Viattomien ja puolustuskyvyttömien (lemmikki)eläinten hoidon laiminlyöntien rangaistuksia on kovennettava kovalla kädellä. Ketään ei pelota nykyiset rangaistukset, jotka ovat aivan riittämättömiä viimeaikaisten laiminlyöntien ja eläimille tahallisesti kipua ja tuskaa aiheuttavien taphtumien oikeuden määräämiin rangaistuksiin.
Suomessa toimiville ko. asioiden hoitamisesta vastaaville viranomaisille tulisi antaa myös paremmat mahdollisuudet puuttua ja valvoa eläintensuojelua koskevia asioita paljon laajemmin ja nopeammin, kuin mitä tällä hetkellä tehdään.
Jokainen hetki, jonka eläin kärsii huonon hoidon tai muun kärsimyksen takia on liikaa. Sinä pystyt soittamaan poliisille, jos väkivalta uhkaa sinua, mutta eläin ei pysty tekemään samaa.
Yritetään auttaa eläimiä lähettämällä tämä vetoomus oikeusministeri Tuija Braxille vuoden 2007 lopussa.

Nimien keruu on päättynyt...

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Hanna Halonen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tuleeko korkeakoulutuksen olla maksutonta?