Kaukovainion palvelut takaisin ja elämän meininki!!!

Kaipaamme  pikaisesti takasin palveluita ja vilkkaan kanssakäymis ympäristön ostarin.Median avustuksella kaukovainiolaisilla ei ollut kuvaa siitä mitä tuleva ostoskeskus tulisi olemaan ( 1 kauppa) ja ihmiset on turhautuneita hakemaan palveluita ja ajanvietettä eri kaupungin osista.Edesauttaako tämä tuomaan palveluita kaukovainiolle?Pyydämme eri toimioita kaupunki mukaan lukien huomioimaan tarpeemme ,ennalta ehkäisemään ison lähiön kasautuvia sosiaalisia ongelmia,syrjäytymistä, eriarvoisuutta,yksinäisyyttä, yhteisten tilojen ja palveluiden puutten vuoksi.Esitämme myös huolemme siitä että lähiömme ei kehity enään ollenkaan kun palvelut haetaan muualta.Tilanne on kohtuuton kaukovainion asukkaita kohtaan ja aiheuttaa ahdistusta ja monenlaisia ongelmia, vilkkaaseen lähiöön tottuneilla ihmisillä. Kaukovainiolla on totuttu kommunikoimaan kaikkien kanssa ja on ollut mahdollisuus asioida ja virkistyä eri palveluiden äärellä.Ollaan niinkin pitkällä että ihmiset ei tiedä enään paikkaa missä olisi soveliasta istahtaa tai seurata kesäistä kaukovainota.Se tuttu keskuskatu puuttuu kokonaan.Kirjasto tuskin on se paikka mihin mennään juttelemaan muiden lähiön asukkaiden kanssa tai paikka missä järjestetään kirpputoreja.Voiko olla niin että suuri lähiö myydään eniten tarjoavalle ja unohdetaan lähiön tuhannet asukkaat tyystin? Haluamme ihmisläheisen toimivan ostoskeskuksen monine palveluineen takasin! Asemakaava ei ole vastaus pyyntöömme eikä vuosittain haettava virkistys raha,eikä 1 suuri elintarvikeliike.Kaukovainion uudelleen rakentaminen tulisi arvioida uudelleen vastaamaan asukkaiden tarpeita.Imagon kohotus on jo epäonnistunut ja ongelmat on kasaantuneet kerrostalojen sisään. poliisiautot on tutttuja näkyjä päivittäin kerrostalojen pihoilla.Onko poliisit nyt kaukovainon palvelut jota tarjotaan kaikille ilmaiseksi?Onko poliisit ainut vastaus siihen missä voi kokoontua kaukovainolla?Onko poliisit se puuttuva sosiaalien kontakti vanhemmalle väestölle tai ambulanssi,muuta ei ole tarjottu eikä tulossa.Vaadimme ihmisläheisä palveluita takasin ja yhteistä ostoskeskusta, yhteisiä tiloja kokoontua,tukea pienyrittäjille rantautua kaukovainiolle!!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Anu Hägg voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…