Lakkautetaan Ensikodit

• Wikipediassa ensikodin määritelmä lastensuojelulaitoksena on "tukea vaikeuksissa olevia perheitä vanhemmuudessa ja elämänhallinnassa", kun taas todellisuudessa siellä olevat "ohjaajat" sorsii sekä ruoskii eri-ikäisiä eri elämäntilanteissa olevia äitejä myös isejä perustelemattomilla rajoituksilla, säännöksillä ja pelottelulla johdon puuttumatta työntekijöiden epäammattimaiseen ja epäasianmukaiseen käytökseen reklamaatioista huolimatta. Ensikodin päämääräinen motto on tehdä ihmisillä ennenkaikkea vauvoilla palkkansa esim. pitkittelemällä asiakkaiden asiakkuuskausia heidän mielenterveydellä ratsastaen keksimällä asiakkaille olemattomia ongelmia ja täten stressitasoa nostaen. Tämä ei ole lastensuojelua joten ensikodit on syytä lopettaa. Allekirjoita ja levitä sanaa.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Fiona Beck voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko viikottainen työaika lyhentää 35 tuntiin?