Espanjan jalkapalloliiga Suomen televisioon

20.elokuuta: http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutiset.shtml/arkistot/futis/2009/08/936217 La Ligaa näytetään ensi kaudesta asti Canal+ -kanavilla. En tiedä oliko adressin ansiota vai ei, mutta tavoite saavutettiin. Kiitos allekirjoittaneille! Suosittelen kaikkia allekirjoittaneita laittamaan nimensä Tuomas Virkkunen -adressiin osoitteessa http://www.adressit.com/mm2010
_____________________________________________
Espanjan La Liga on yksi maailman suurimmista jalkapalloliigoista ja sitä on pelattu vuodesta 1929 asti.

Suomen Urheilukanava esitti Espanjan liigaa useiden vuosien ajan mutta kauden 2008-2009 jälkeen La Liga hävisi kanavan ohjelmistosta. Liigan poistumista Suomen televisio-esityksestä perusteltiin esitys-oikeuksien päättymisellä. Yksikään suomalainen kanava ei myöskään ole halukas maksamaan kalliista oikeuksista.

Kuluvan kesän jälkeen La Liga lienee entistäkin kiinnostavampi kun monet maailmanluokan tähdet ovat löytäneet tiensä espanjalaisseuroihin.

Tämän adressin allekirjoittaneet haluavat Espanjan jalkapalloliigan takaisin Suomen televisioon.

Asiattomat allekirjoitukset tullaan poistamaan.