Lämmin ratakierros Kokkolan Urheilupuistoon

Me allekirjoittaneet pidämme tärkeänä, että tämän kokoluokan hankkeessa huomiodaan  paremmin kaikkien niiden lajien harrastajat, joille lämmin juoksuharjoittelutila pitkän talvikauden ajalle on tärkeä asia.

Nykyiseen suunnitelmaan sisältyy 60 metrin ratasuora, joka palvelee rajattua kohderyhmää. 300 metrin sisäratakierrokselle on merkittävä tarve paitsi kestävyyslajien harrastajille, myös laajasti eri lajien oheisharjoittelun, kunto- ja kilpaurheilun sekä koululaisten juoksutestien kannalta. Ratakierros on itsessään pitkälle tulevaisuuteen kantava vetovoimatekijä.

Meillä on käsillä loistava mahdollisuus toteuttaa monipuolinen, usean lajin tarpeita palveleva sisähalli. Yleisurheilua on Kanta-Kokkolan alueella mahdollista harrastaa turvallisesti vain Kirkonmäen kentällä, joka on monille koululaisille vaikeasti saavutettavissa. Lisäksi sen käyttömahdollisuus ajoittuu muutaman viikon ajalle keväälle ja syksylle.

Uskomme, että jos ratakierrosta ei toteuteta nyt, se ei meidän elinaikanamme toteudu. Olemme itse kukin seurojemme kautta heti valmiita neuvottelemaan käyttösitoumuksista ja maksuista.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Jarkko Orjala voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…