Lauri Tähkän ja hänen Elonkerjuu-yhtyeensä kaikenlainen esiintyminen kiellettävä, samoin heidän musi

Lauri Tähkä ja hänen Elonkerjuu-yhtyeensä on piinannut meitä arvostelukykyisiä ja hyvästä musiikista pitäviä suomalaisia jo liian pitkään. Tässä musiikillisessa ja visuaalisessa katastrofissa ei ärsytä vain yksi asia ja piirre,vaan kokonaisvaltaisesti koko yhtye ja etenkin sen keulakuva Lauri Tähkä. Tässä muutama syy miksi Lauri Tähkä & Elonkerjuu-yhtyeen kaikki julkinen esiintyminen ja heidän musiikkinsa soittaminen YLIPÄÄTÄÄN MISSÄÄN olisi EHDOTTOMASTI KIELLETTÄVÄ.

1. Lauri Tähkän musiikki on yhdentekevää ja kaupallista roskaa, tavoitteena vedota etenkin siihen naispuoliseen väestönosaan, joka ymmärtää musiikin päälle yhtä paljon kuin Johanna Tukiainen ydinfysiikan.
2. Lauri Tähkän sanoitukset ovat erittäin huonoja ja ärsyttäviä. Niistä on yritetty tehdä jotenkin nokkelia tms. tyhjänpäiväisellä riimittelyllä, mutta tässä on epäonnistuttu pahasti ja lopputulos on vain myötähäpeää aiheuttavaa kurapaskaa. Hyväksi esimerkiksi käy vaikkapa pari säkeistöä jostain käsittämättömästä syystä erittäin suositusta Pauhaava sydän-kappaleesta:

"Ei rikkaus oo rakkautta rikkaampaa
rakkaus oo rikkautta rakkaampaa
Jos rakkaus on suoraa ja rikkaus väärää
kuka suoran säätää ja väärän määrää

Ei tunne oo järkeä köyhempää
köyhä on järki ja tunne käypää
Jos tunne on suoraa ja järki väärää
kuka järjen säätää ja tunteen määrää"

Voi Luoja. Ei tässä muuta voi kommentoida kuin lähettää tämän kappaleen sanoittajalle terveiset: Haista nyt jo vittu!

3. Lauri Tähkä korostaa jatkuvasti pohjalaismurrettaan, jossa sinänsä ei ole mitään pahaa, mutta rajansa kaikella! Minkä perkeleen takia sitä pitää tunkea joka paikkaan! Hyvä Lauri, verä ittehes hirtehen niin pysyy mullakin ilo syrämmes!

4. Lauri Tähkä korostaa jatkuvasti esiintymissään,musiikkivideoissaan jne. jonkinlaista pohjalaisuuteen kuuluvaa jäyhää äijämeininkiä. Ja sitten hän esiintuu nahkahousut jalassa.

5. Lauri Tähkällä on joka saatanan kuvassa vammainen ja kaikinpuolin epäaito vino irvistys kasvoillaan.Minkä vitun takia? Onko se olevinaan hauskaa vai mitä?

6. Lauri Tähkä vatkaa ERITTÄIN ÄRSYTTÄVÄSTI kättään edestakaisin esiintyessään. Saatana,lopeta jo!

7. Lauri Tähkän oikea nimi on Jarkko Suo. Uppoa sinne ja vie myös todella "lystikkäästi" nimetty orkesterin irvikuva mukanasi.

Sami Pietiläinen    Ota yhteyttä adressin tekijään