Lauritsalan terveysasemaa ei saa siirtää Armilaan!

Ehdoton ei tälle kammottavalle idealle! Eivätkö ihmiset mieti yhtään sitä, että Lauritsalan kerrostaloissa asuu paljon lapsiperheitä ja vanhuksia, joiden on helppo mennä kävelymatkan päästä Lauritsalan terveysasemalle? Vai haluaako joku maksaa näiden ihmisten taksi - ja bussi kulut? Jokaisella ei ole omaa autoa, ei välttämättä edes ajokorttia!

Ilmeisesti aikeena on siirtää siis myös neuvola ja hammashoitola yms.? Mietitäänpä hetki. Lauritsalan koulussa on n. 600 oppilasta, pieniä lapsia. Ykkösluokkalaiset pääsevät itse kävelemään hammashoitolaan Lauritsalaan, mitä tapahtuu kun pieni lapsi laitetaan kulkemaan mahdollisesi YKSIN lähes kaupunkiin asti? Sitten ihmetellään miten näitä kuolemantapauksia sattuu niin usein.

Seuraava ongelma. Armila ruuhkautuu? Entä jos liikkeellä onkin jokin epidemia ja varaat lääkärille aikaa ja kaikki lauritsalan ihmiset ajautuvat varaamaan aikaa sinne. Odotat kenties useamman päivän, jotta saat ajan lääkärille. Kyllähän siellä armilassa on varmaan tilaa, mutta joudutte kuitenkin vähentämään työntekijöitä. Ja lisäksi kaikilla ei ole varaa lähteä yksityiselle lääkärille. Eikä niitäkään täällä Etelä-karjalassa loputtomiin riitä!

Allekirjoittakaa adressi! Minä en tätä hyväksy, eikä moni muukaan! Tehdään tästä hölmöydestä loppu!